saimon Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Finnes det et sted man kan finne ut ca hvor mye GS/hvor bra gear man må ha for forskjellige heroics og raids? Lurer på om jeg skal prøve meg på å tanke litt VoA 10 manns, men vet ikke om jeg er klar gearwise Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://wow-heroes.com/ Skriv inn server og karakternavn. Der vil du få en linje som viser hva du er godt rustet til, hva du ikke er så godt rustet til, og hva du bør holde deg unna. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 5.5k gs or gtfo Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) GS har ikke alt å si da. Har tanket Ulduar 25 og ToC 25 på Paladinen alten min, men GS sier at jeg bør holde meg til Naxx 25. Endret 12. november 2010 av KingArms Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) 5.5k gs or gtfo Vel om GS'n din ikke når helt mål med hva folk krever, så kan du alltids prøve å snike deg inn som OT i en av gruppene. VoA er jo såre enkelt uansett. Du vil nok få tanket VoA vil jeg tro. Personlig er jeg ikke så veldig oppgitt over GS, men hvordan folk gjør så mye oppstyr rundt det. De glemmer at man kan komme langt med ikke fult så bra gear, så lenge man vet hva man gjør. Kom meg inn i VoA25 rett etter ding med magen min, fordi jeg hadde gjort VoA så ufattelig mange ganger før. Var selvfølgelig mange som klagde på at jeg hadde 3.4k gs. Var ikke fult så mange som klagde i etterkant, når hele laget whipa, bortsett fra meg, som presterte å kite ice-watcher som frost mage på egenhånd, å senke de siste 15k livene han hadde. Endret 6. desember 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lol er du alliance eller noe? Ingen som bryr seg om gs i voa, er veldig ofte 3-4 stk i greens og full pakke Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 må ha 6k GS for å spille cataclysm! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lol er du alliance eller noe? Ingen som bryr seg om gs i voa, er veldig ofte 3-4 stk i greens og full pakke Har både Horde og Allies i lvl 80 som har gjort VoA. Kan med hånd på hjertet si at det er like ille på begge sidene. Værste må jo være han som ville ha meg kicket fra HC fordi jeg hadde en green og et par blues rett etter ding med priesten:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå