Gå til innhold

Hvor mye GS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

5.5k gs or gtfo

Vel om GS'n din ikke når helt mål med hva folk krever, så kan du alltids prøve å snike deg inn som OT i en av gruppene. VoA er jo såre enkelt uansett. Du vil nok få tanket VoA vil jeg tro.

Personlig er jeg ikke så veldig oppgitt over GS, men hvordan folk gjør så mye oppstyr rundt det. De glemmer at man kan komme langt med ikke fult så bra gear, så lenge man vet hva man gjør.

Kom meg inn i VoA25 rett etter ding med magen min, fordi jeg hadde gjort VoA så ufattelig mange ganger før.

Var selvfølgelig mange som klagde på at jeg hadde 3.4k gs. Var ikke fult så mange som klagde i etterkant, når hele laget whipa, bortsett fra meg, som presterte å kite ice-watcher som frost mage på egenhånd, å senke de siste 15k livene han hadde.

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Lol er du alliance eller noe? Ingen som bryr seg om gs i voa, er veldig ofte 3-4 stk i greens og full pakke :p

Har både Horde og Allies i lvl 80 som har gjort VoA. Kan med hånd på hjertet si at det er like ille på begge sidene. Værste må jo være han som ville ha meg kicket fra HC fordi jeg hadde en green og et par blues rett etter ding med priesten:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...