EinarEriksen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Vi har filmet og redigert en video med Nokias kameraversting. Les mer Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Flott kvalitet for en telefon å være! Sikker på at ikke hakkingen kommer fordi du skjelver litt når du filmer? Og det med at den ikke har led-lys til filming kan jeg ikke si spiller noen særlig rolle. For de mobilkameraene med led-lys jeg har prøvd greier knapt lyse opp en halv meter så det er det lite vits i... Eller, anyone disagree? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 skal ikke mye skelving før man får jell-o-cam nei. spennende å se hvordan kvaliteten er på mobilene om 5 år:) Men et forslag; hva med å ha en avspiller som har mulighet å sette på fullskjerm? eller enda bedre, youtube. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 skal ikke mye skelving før man får jell-o-cam nei. spennende å se hvordan kvaliteten er på mobilene om 5 år:) Men et forslag; hva med å ha en avspiller som har mulighet å sette på fullskjerm? eller enda bedre, youtube. Ble nesten litt sjøsyk av gele-effekten Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hva er det som lager jellocam effekten? om det er komprimeringa, så kan jeg ikke tenke meg en grunn til å ikke kunne velge høyere kvalitet ved lavere oppløsning? Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Dritbra filming, spesielt i mørket. Satt bare å ventet på at Otto Jespersen skulle brase ut av skogen og skrike "TROLL" Synes filmen hadde fin kvalitet men som nevnt en del geleeffekt. Ellers må jeg bare si fin dialekt på hovedpersonen Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hva er det som lager jellocam effekten? om det er komprimeringa, så kan jeg ikke tenke meg en grunn til å ikke kunne velge høyere kvalitet ved lavere oppløsning? Det er pga hvordan kameraet leser lyset. bildebrikka "filmer" bare en linje om gangen. og er den ikke rask nok, så får man jello-effekten. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ok ikke mye man får gjort med det via programvare da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg