porlaket Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg og en kompis starta med WoW i går, etter en pause på typ 3-4 år. Vi spiller da warrior+priest og ble lvl 30 på vår første login i går ved å kjøre instancer konstant etter questing opp til lvl 15. Dette er da hva jeg lurer på : Jeg tenker nå å re-rolle til en paladin, fordi jeg elsker å heale i PvP, og som dere vet så healer ikke warriors så bra Hvis jeg nå reroller og kompisen min lager ny character så vi kan fortsatt ha RaF bonus på min nye main, kan vi invite en lvl 80 som kjører oss gjennom diverse low-lvl instances som deadmines, stockades, rfc osv? Har hørt noen si det er bra, men jeg kan ikke skjønne hvorfor da alle mobsa der er gråe til vår lvl 80 venn, da vil vi vel ikke få noe xp, elllerrr? Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis du og kompisen din er linket sammen med RAF vil dere få trippel XP bonus uansett om vennen din er level 80 eller samme level. Han kan fint booste dere gjennom alle instancene opp til level 60, og dere vil få trippel XP. Holder selv på å gjøre dette for andre gang, og det går lynkjapt. Det blir fort 1-2 levels per instance :-) Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 okei, så det har ingenting å si om han er lvl 80 og er i samme gruppe som oss? Han vil ikke stjele all xp'n fra de gråe mobsa? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei, han vil ikke stjele nevneverdig med XP. Det blir vel noe mindre, men likevel går det så fort at det uansett er ufattelig effektivt - dog kjedelig. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 That's true, men bedre enn å queste alene med 2 characters vil jeg tro Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, det er håpløst uten noe ekstra hjelp synes jeg. Derfor er det veldig kjekt å booste :-) 8-10 RFC, 10-25 SFK, 25-40 SM:C, 40-45 ZF og 45-60 Scholo. Det er slik jeg foretrekker det hvertfall :-) Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) dobbelpost. Endret 10. november 2010 av karael Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Klarer 80'n å pulle mye i scholo da? Og hvis han klarer det, hvorfor ikke kjøre rett på scholo? Endret 10. november 2010 av karael Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, hvertfall som Paladin går det fint å pulle hele rom. Det går relativt fort vil jeg si. Med 20% XP bonus fra heirlooms ligger man vel på rundt 1 level per run, og et fullt run bruker jeg vel ca. 20 minutter på. Er ikke minimum level req. for Scholo 45? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Scholomance er lvl 45 req ja, og er instancen man booster 45-59/60 i. Jeg og en guild kamerat RaF-et oss hver sin lvl 60 på 15 timer ved instance boosting for noen dager siden. Skal man RaF-e, er det bortkastet å ikke instance booste. Dette er den mest effektive prosedyren for RaF instance boosting: 10-15: Ragefire Chasm 15-20: Blackfathom Deeps 20-27: SM Library og Armory 27-35: SM Cathedral 35-40: Zul'Farrak 40-45: Blackrock Depths 45-59: Scholomance Om du/dere velger å dinge 60 i Scholomance, tror jeg ikke dere får muligheten til å levle opp flere chars med RaF. Tror konto linken "ødelegges" så fort en char på RaF kontoen dinger 60. Endret 10. november 2010 av Necleto Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 VI har nå begge 5 timer og 28 minutter /played, og begge er lvl 32.. Vi har ikke boosta, men questet oss opp til 15 sammen for å så gjøre instancer med random gruppe via dungeon finder.. Synes ikke det var noe ille jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Om du/dere velger å dinge 60 i Scholomance, tror jeg ikke dere får muligheten til å levle opp flere chars med RaF. Tror konto linken "ødelegges" så fort en char på RaF kontoen dinger 60. Det stemmer (heldigvis) ikke :-) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Da er det hvertfall slik at om charen dinger 60, mister han RAF fordelene, han kan ikke gi bort levler til den som rekrutterte han osv. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Nei, det stemmer overhodet ikke? Var hvertfall ikke slik sist jeg "RAF-et". Endret 13. november 2010 av -Martin- Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Ja, det er håpløst uten noe ekstra hjelp synes jeg. Det er det dummeste jeg har lest. edit: Karakterer over level 60 får ikke lenger 300% XP og kan ikke motta granted levels, men det er så enkelt som å levle en annen karakter eller få grants der hvis man vil benytte seg fullt ut av fordelene. Endret 13. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, det er håpløst uten noe ekstra hjelp synes jeg. Det er det dummeste jeg har lest. edit: Karakterer over level 60 får ikke lenger 300% XP og kan ikke motta granted levels, men det er så enkelt som å levle en annen karakter eller få grants der hvis man vil benytte seg fullt ut av fordelene. Det dummeste du har hørt er at det er håpløst å løpe rundt med to World of Warcraft oppe, akseptere quests på begge og plukke opp loot på begge? Stakkars deg, da kommer du til å få sjokk når du setter foten utenfor soveromsdøren din! 1 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, det er håpløst uten noe ekstra hjelp synes jeg. Det er det dummeste jeg har lest. edit: Karakterer over level 60 får ikke lenger 300% XP og kan ikke motta granted levels, men det er så enkelt som å levle en annen karakter eller få grants der hvis man vil benytte seg fullt ut av fordelene. Det dummeste du har hørt er at det er håpløst å løpe rundt med to World of Warcraft oppe, akseptere quests på begge og plukke opp loot på begge? Stakkars deg, da kommer du til å få sjokk når du setter foten utenfor soveromsdøren din! snap Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 øøh, da misforsto jeg. Trodde du mente at å levle uten ekstra hjelp (altså boosting) var håpløst. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 øøh, da misforsto jeg. Trodde du mente at å levle uten ekstra hjelp (altså boosting) var håpløst. Åja, nei, det går nå fint det. Men å kontrollere to characters samtidig er håpløst. Er selvsagt null stress å queste eller kjøre random dungeons hele veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå