Gå til innhold

RaF spørsmål.

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis starta med WoW i går, etter en pause på typ 3-4 år.

Vi spiller da warrior+priest og ble lvl 30 på vår første login i går ved å kjøre instancer konstant etter questing opp til lvl 15.

Dette er da hva jeg lurer på : Jeg tenker nå å re-rolle til en paladin, fordi jeg elsker å heale i PvP, og som dere vet så healer ikke warriors så bra ;)

Hvis jeg nå reroller og kompisen min lager ny character så vi kan fortsatt ha RaF bonus på min nye main, kan vi invite en lvl 80 som kjører oss gjennom diverse low-lvl instances som deadmines, stockades, rfc osv? Har hørt noen si det er bra, men jeg kan ikke skjønne hvorfor da alle mobsa der er gråe til vår lvl 80 venn, da vil vi vel ikke få noe xp, elllerrr? ;)

Takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du og kompisen din er linket sammen med RAF vil dere få trippel XP bonus uansett om vennen din er level 80 eller samme level. Han kan fint booste dere gjennom alle instancene opp til level 60, og dere vil få trippel XP. Holder selv på å gjøre dette for andre gang, og det går lynkjapt. Det blir fort 1-2 levels per instance :-)

Lenke til kommentar

Scholomance er lvl 45 req ja, og er instancen man booster 45-59/60 i.

Jeg og en guild kamerat RaF-et oss hver sin lvl 60 på 15 timer ved instance boosting for noen dager siden. Skal man RaF-e, er det bortkastet å ikke instance booste.

Dette er den mest effektive prosedyren for RaF instance boosting:

10-15: Ragefire Chasm

15-20: Blackfathom Deeps

20-27: SM Library og Armory

27-35: SM Cathedral

35-40: Zul'Farrak

40-45: Blackrock Depths

45-59: Scholomance

Om du/dere velger å dinge 60 i Scholomance, tror jeg ikke dere får muligheten til å levle opp flere chars med RaF. Tror konto linken "ødelegges" så fort en char på RaF kontoen dinger 60.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Ja, det er håpløst uten noe ekstra hjelp synes jeg.

Det er det dummeste jeg har lest.

edit: Karakterer over level 60 får ikke lenger 300% XP og kan ikke motta granted levels, men det er så enkelt som å levle en annen karakter eller få grants der hvis man vil benytte seg fullt ut av fordelene.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

edit: Karakterer over level 60 får ikke lenger 300% XP og kan ikke motta granted levels, men det er så enkelt som å levle en annen karakter eller få grants der hvis man vil benytte seg fullt ut av fordelene.

Det dummeste du har hørt er at det er håpløst å løpe rundt med to World of Warcraft oppe, akseptere quests på begge og plukke opp loot på begge? Stakkars deg, da kommer du til å få sjokk når du setter foten utenfor soveromsdøren din! :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det dummeste du har hørt er at det er håpløst å løpe rundt med to World of Warcraft oppe, akseptere quests på begge og plukke opp loot på begge? Stakkars deg, da kommer du til å få sjokk når du setter foten utenfor soveromsdøren din! :nei:

snap

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...