thres93 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har nettopp flyttet hus bestilte telenor Medium pakken til 350kr måneden. Det er veldig dårligt informert på nettsiden om når og hvordan jeg får internett... Fks.. Jeg bestilte internetten i går kveld, hvor lang tid tar det før den blir aktivert? Og jeg bestilte ikke router (siden jeg har en fra før).. så jeg rekner ikke med å få noen informasjon om det, så hvordan skal jeg koble den? Skal den kobles slik? Vegg -> "Line" på splitter -> Ut fra "modem" på splitter - > inn på ADSL? OBS. Har ikke hustelefon, men har uttak. Takker for alle svar Thomas Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Stemmer bra den koblingen der, dog du trenger ikke bruke splitteren om du ikke benytter deg av fast-telefon. Dvs: Vegguttak --> []"ADSL" på modem Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvor lang tid det tar å aktivere linjen kommer an på om den fortsatt går hel mellom din kontakt og sentralen. Mulig de må booke montør for å få koblet ny linje i nettet hjem til deg, da kan det fort ta noen uker. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 De som hadde huset før meg hadde hustelefon, så jeg antar jeg kan bruke samme linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå