Qwseyvnd Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hei. Jeg lurer på hvordan det er med amerikansk og kina og russisk og afrika økonomi i tid 20 år fram i tid. Jeg har på følelse: USA: 1. Større problemer. 2. Må spare mer penger. 3. Holde opp med det forbruket de har 4. Slutte med slik tankegang og slutte å misbruke teknologi. Russland 1. Bedre utsikt for de fleste 2. Mye ressurser å ta vare på. 3. Sterk mentalitet. 4. Mye forskning, men lite penger. Kina 1. Masse folk 2. Mye sand å vinne i ørkenen. 3. Stram regler 4. Burde samarbeide med Afrika og Russland pga ressurser. Afrika 1. Rik på sand og naturliv 2. Sats mer på turist og skole. 3. Ikke sluk opp Sahara ørkenen, den kan brukes til energi (Hvis jeg kunen investere i sand i Sahara, ville jeg gjort). 4. Politikere i afrika må tenke på afrika, ikke penger. Hva tror dere og tenker ? Endret 10. november 2010 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Eeeh, først og fremst så ser jeg du introduserer noe uten presentasjon. Hva er greia med sand? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Hvorfor må jeg presentere det ? Hvorfor ikke rett på sak, diskutere... Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg synes sand skal forbeholdes i sandkasser som unger leker i, kjør debatt 1 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvorfor må jeg presentere det ? Hvorfor ikke rett på sak, diskutere... USA blir enda mektigere. Russland smuldrer bort. Kina blir avbefolket. Norge blir svenskenes sandkasse. Diskuterer vi nå? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 lol. Kina blir mektigere og mektigere, de har usa i knestående. russland har aldri vært rikere, og forsvaret deres er jo gigantisk. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Ja vel, jeg stenger tråden. Useriøse folk her inne. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja vel, jeg stenger tråden. Useriøse folk her inne. Neeh. Du stenger ikke tråden. Du kan ha lyst til å stenge tråden, men neeh det gjør du ikke. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg tror du har biti over litt for mye her, foreslår at du heller lagger nye topics med et litt mindre bredt emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå