Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja altså, lese hjemme og gå opp til eksamen, eller er det fag man må ha på skolen? Har søkt litt på nett men finner ikke info. Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så vidt jeg vet kan man ta alle fag som privatist, herunder biologi. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kan du/noen linke meg til riktig retning? Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 https://www.privatistweb.no Her kan du melde deg opp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja men man kan da vel ikke melde seg opp i eksamen uten noe som helst undervisningsopplegg? Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jo, det er hele poenget med privatisteksamen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva er det du sier? seriøst? Jeg tror ikke på deg. Gud så glad jeg hadde blitt hvis det hadde stemt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg hadde jo flere privatisteksamener i vår, men hadde da fulgt et undervisningsoppleg, på sonans. Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Privatisteksamen eksisterer blant annet for å gi personer som ikke har mulighet til å følge undervisning en sjanse til å vise hva de kan, og få det offisielt godkjent. Hvis du ikke tror meg, har du en link her. Jeg hadde jo flere privatisteksamener i vår, men hadde da fulgt et undervisningsoppleg, på sonans. Ja, det er ganske vanlig. Men det er altså ikke et krav. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Herregud, det ser ut som det stemmer. Hva faen, da har jeg misforstått noe essentielt. Åh, du er en knupp! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har tatt mange vgs.fag som privatist. Du melder deg bare opp, leser og får all informasjon om oppmøtested og evt. andre ting per post. Veldig greit. Du kan selvfølgelig følge undervisning på en videregående skole som Sonans, men det koster jo en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå