Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops (PS3)

August.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:cool: Jeg spillte demolition. Og på det andre laget var det en som var så dritgod!!!! Han fekk en score på 100-11 Og jeg så på han i teather mode. Han brukte dette her

FAMAS med supressor og extended mags

ballstick knife

PERK 1:Hardline

PERK 2:War-lord

PERK 3: Hacker

Og denne klassen er jo super!!!

Han fekk 3 choppergunnere i en runde på demolition.

Killstreak var

Napoli strike

atakk helicopter

chopper gunner

Jeg prøvde den selv og den får jeg lett kill med. :cool:

Endret av NorskeLego
Lenke til kommentar

Jeg får ikke joina vennene mine på PS3en, ikke i det hele tatt.

Jeg får at jeg har Nat Type 2 som er open på PS3en, Open NAT på 360en, open NAT i Halo Reach, men på COD BO på ps3en står det jeg har NAT Strict.. Du kan sjekke det på der du går inn på Multiplayermenu> Options> Select

Jeg har også åpnet porter som Black Ops trenger, restarta routeren flere ganger uten hell, tatt av brannmuren i ruteren, tatt på UPnP. Men alle de andre onlinespillene kan jeg game om det er på PS3/360, selv Killzone 3 beta kan jeg joine vennene mine.

Holdt på i fire timer sist natt før jeg skulle på jobb uten å fikse problemet, hva kan være galt? Har lest det er flere som sliter akkurat det samme som jeg gjør, litt surt fordi jeg kjøpte Prestige Edition av spillet, ser ut som jeg punget ut 1300kr for å være betatester jo :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvis IW hadde satset alt, gjort det best mulig og ikke billigst mulig hadde det blitt verdens beste game ever. Ikke bland to spill sammen, det blir bare en dårlig mix.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...