Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops (PS3)

August.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe black ops etter hvert. Men jeg hører mye klaging på forumet om at spillet ikke fungerer som det skal. Har sett folk listet opp de samme problemene gjenntatte ganger. Har bare sett et tilfelle av det med ps3 på dette forumet.

Noen som kan informere meg om hvordan spillet fungerer på ps3? Gidder ikke kjøpe et spill som ikke er spillbart, for så å vente på en patch som det ikke engang har kommet noe info om enda.

Lenke til kommentar

Jeg er snart ferdig med campaignen, har ikke begynt med MP enda, men så langt har jeg ikke merket noe galt med spillet overhodet. Bortsett fra noen grafiske glitches innimellom, men det er det forsåvidt ingen spill som ikke har.. :) 2 player split screen med zombies har også gått knirkefritt :)

Lenke til kommentar

Her er den orginale venneliste for black ops på ps3;) Fortsett gjerne å post psn navn der;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1273033

edit: linken burde ligge i orginalost da dette er en dublikattråd + litt ekstra:) greit å ha en tråd for snakking og en ren tråd for psn navn så det ikke blir rot:)

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe black ops etter hvert. Men jeg hører mye klaging på forumet om at spillet ikke fungerer som det skal. Har sett folk listet opp de samme problemene gjenntatte ganger. Har bare sett et tilfelle av det med ps3 på dette forumet.

Noen som kan informere meg om hvordan spillet fungerer på ps3? Gidder ikke kjøpe et spill som ikke er spillbart, for så å vente på en patch som det ikke engang har kommet noe info om enda.

Jeg får connection problemer i hver bidige kamp jeg spiller. Nettet mitt fungerer utmerket, men jeg er overbevist om at det er treyarch sine inkompetente hjerner som enda ikke har forstått at serverne dems er helt håpløse.

Dessuten stod det på leaderboards at jeg og vennene mine hadde flere tusener av kills iløpet av den første dagen vi spilte. Jeg hadde tydeligvis 6438 kills iløpet av de første 5 timene. Og i mw2 hadde jeg 45000 kills etter de første 400 timene...

Hvis du venter, så kommer det sikkert en patch som fikser på problemene.

Mitt råd: vent en uke eller to før du kjøper det.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Jeg får connection problemer i hver bidige kamp jeg spiller. Nettet mitt fungerer utmerket, men jeg er overbevist om at det er treyarch sine inkompetente hjerner som enda ikke har forstått at serverne dems er helt håpløse.

Dessuten stod det på leaderboards at jeg og vennene mine hadde flere tusener av kills iløpet av den første dagen vi spilte. Jeg hadde tydeligvis 6438 kills iløpet av de første 5 timene. Og i mw2 hadde jeg 45000 kills etter de første 400 timene...

Hvis du venter, så kommer det sikkert en patch som fikser på problemene.

Mitt råd: vent en uke eller to før du kjøper det.

Takker for den. Skal jeg gjøre. Kjøper meg mest sannsynligvis Xbox 360 med Halo 3, Halo: Reach, Splinter Cell: Conviction og Fable 3 før jeg kjøper Black Ops til PS3. En ting er sikkert. Blir en heftig game jul.

Lenke til kommentar

Fy faen så dårlig detta spellet er! hadde skikkelig forventinger til det, etter som jeg er blodfan av Modern Warfare 2! Men fy faan. Dårlig aim, dårligere grafikk, og helt mongolid respawning. Plutselig respawner du rett i aimen til en fiende, eller oppå en Claymore.

HÅPLØST!

Lenke til kommentar

Enig i mye av kritikken her. Spawns og hit detection var det jeg reagerte mest på også. I senere tid har jeg reagert mye på lyden. Nesten INGEN lyd av andres fotskritt eller skudd, SYKT høy lyd fra dine egne, og atpåtill KUN i bak-kanalene. Blitt så jeg bruker ninja for at JEG ikke skal høre mine egne skritt. De andre har ikke sjans uansett.

Dessuten, trenger ikke gå noe sted når fiender jevnlig spawner i siktet mitt med ryggen vendt mot meg.

Lenke til kommentar

Fy faen så dårlig detta spellet er! hadde skikkelig forventinger til det, etter som jeg er blodfan av Modern Warfare 2! Men fy faan. Dårlig aim, dårligere grafikk, og helt mongolid respawning. Plutselig respawner du rett i aimen til en fiende, eller oppå en Claymore.

HÅPLØST!

Jeg er enig i alt som står her. Dette spillet er ikke i nærheten av ferdig. Jeg har akkurat prestiget og har kanskje hatt 10 runder hvor det ikke har lagget så mye at det nesten bare er flaks om jeg klarer å drepe noen. Grafikken er ikke av beste sort, men det plager meg ikke nevneverdig siden jeg er mer opptatt av andre ting. Problemet med dette spillet er at det er ingenting som funker som det skal. Jeg kommer konstant i lobby med alt fra spanjoler til amerikanere, å da lagger det. Når det kommer til respawning så blir de rett og slett nødt til å patche det, fatter ikke at de ikke fant ut av dette under beta testingen.

Hvis det er noen som har noen motargumenter tar jeg de gledelig imot.

Lenke til kommentar

Spiller singelplayer og det "lagger" her og:@ elendig optimalisert!!!

@ han over meg. du kan velge å kun komme emd folk i nærheten med å trykke select;)

Jeg er klar over at jeg kan velge dette ved å trykke select og velge locals only. Problemet er at jeg får fortsatt ikke noen i nærheten å spille med?

Lenke til kommentar

Noen som vet åssen man får tak i den siste zombie banen?

Håper det kommer mappack på black ops med Der Reis og sånt ^^

Du reiser deg opp fra stolen i hovedmenyen (trykk R2 og L2 mange ganger). Så går du bort til en pc og skriver inn "3arc unlock".

NB!NB! Ved å gjøre dette vil du ikke kunne få trophyen der du skal samle alle intel-items.

Edit: Kunne kanskje vært en idé å lage en egen tråd for zombie-mode hvis det er interesse for det?

Endret av castiel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som vet åssen man får tak i den siste zombie banen?

Håper det kommer mappack på black ops med Der Reis og sånt ^^

Du reiser deg opp fra stolen i hovedmenyen (trykk R2 og L2 mange ganger). Så går du bort til en pc og skriver inn "3arc unlock".

NB!NB! Ved å gjøre dette vil du ikke kunne få trophyen der du skal samle alle intel-items.

Edit: Kunne kanskje vært en idé å lage en egen tråd for zombie-mode hvis det er interesse for det?

Trenger ikke 900 tråder, må ha noe å prate om i denne :)!

Treyarch hetet opp spillet til å bli så enormt bra, så er det bare drit som er lagt ut -.-"

MEN, jeg tror deres problem var at de valgte lanseringsdatoen alt for tidlig. Det har gjort at de hadde tidspress og du kan jo selv se resultatet.

Lenke til kommentar

Spurte i den andre tråden men så såg jeg denne :p Noen som vet hvordan theater funker? Jeg har ett klipp på 28 sekunder som jeg har laget og jeg har laget en konto på Black Ops siden og linket opp til kontoen min men når jeg er på nettsiden finner ikke den noen klipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...