en_nøtt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har akkurat kjøpt meg en Eizo skjerm, fordi jeg jobber som fotograf. Jeg har en tre år gammel pc som jeg tenkte å koble opp mot skjermen. På clas Ohlson kjøpte jeg en Monitorkabel dvi-18+5/hd15m. Og den passet både til inngangen til skjermen og til pcen. Pcen reagerer og skjønner at det er en ekstern skjerm, mens skjermen sier den ikke har noe signal. Så da er spørsmålet mitt: har jeg kjøpt feil kabel eller har jeg ett for dårlig skjermkort til at dataen ikke klarer å samarbeide med skjermen? Dataen er en Dell XPS M1530 Skjermen er Eizo Color Edge CG223W Håper på tips! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kanskje skjermen har egen inngangsvelger, og at du da må velge riktig inngang for at den skal oppdage signalet? Lenke til kommentar
en_nøtt Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 det er kun tre alternativer, og de har jeg desverre prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå