Ninjasniper Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Heisann! Har lasta ned trialversjonen av Sony Vegas 10, og utforsker programmet litt no. Er heilt ny til videoredigering, og tenkte eg skulle lage eit slideshow med bilder. Har lagt inn ein haug med bilder no, men problemet er at bilda står på preview (full), i staden for best (full). Klarer å ordne eitt og eitt bilete til best (full), men tar jo altfor lang tid. Korleis får eg ordna alle til best (full) på ein kjapp og enkel måte? Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Skjønte plutseleg at den innstillinga har lite å seie direkte for sluttresultatet til videoen, men vil jo uansett ha best mogleg resultat når eg previewer og, men previewinnstillinga forandrer seg som sagt kvar gong eg kjem til eitt nytt bilete. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den blir sikkert satt slik pga prossesorkraften til pcen din. Hvis du hadde hatt en sterkere pc ville den kanskje satt preview på automatisk. Sikkert mulig å "force full preview" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå