abene Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Google lanserer mulighet for forhåndsvisning av søkeforslag. Les mer Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Dem er på god vei til å ødelegge google og spør dere meg Først så rota de til bilde-søk. Vil man unngå "finessen", man man scrolle seg i hui & hast ned å velge basic-visning Så kom det vel noe sånt "instant-search" som liksom skal velge søkeresultat for deg så fort du taster inn etpar bokstaver i søkefeltet, og det fandenskapet må man også disable Jo mere "smart" man finner på, jo mere plagsomt noen ganger Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sånn har det vel vært en stund? Lenke til kommentar
ButterScotch Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er da mye verre at de har okkupert piltastene så disse ikke scroller siden. Skikkelig irriterende på tastatur uten egen scrolleknapp... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sånn har det vel vært en stund? Hvis det er at google foreslår treff i drop-down ruta så er det riktig, men Google Instant har vel ikke vært så veldig lenge? Den fu****r ikke til på norsk google, men hvis du surfer/velger Google.com in English så er det andre boller. (når Google Instant er huka på (default) under Search Settings) Men er jo smak og behag, jeg for min del misliker både denne og bildesøket (som ikke viser url) Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ah, jeg bruker Google.com, det kan kanskje forklare det.. Jeg synes det er en fin funksjon. Jeg slipper å trykke enter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå