LuciFear Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Skjønner ikke hvordan jeg skal lagre navnet mitt når jeg spiller Minigolf. Som default står det APA der, men når jeg bytter ut med mine egen initialer så finner jeg ingen måte å lagre det på. Noen forslag? Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Du skriver inn navnet ditt. Og så går du ned på Space og flytter til høyre med joysticken, til du kommer til End. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det mulig å se hele banen før man slår? Lenke til kommentar
steff2k Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 nei, men la computeren spille før deg (velges i menyen der navn skrives), så får du sett banen. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det mulig å se hele banen før man slår? på t310 gjør det det Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det mulig å se hele banen før man slår? Trykk på høyre softwareknapp Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Selvsagt går det å få se hele banen. Trykk som det ble sagt høyre softwareknapp (øverst til høyre). (0 ble også sagt. det har jeg ikke testet men det stemmer sikkert) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Synes spillet slår CS jeg CS har aldri vært noen trussel mot MiniGolf. MiniGolf er og vil alltid være! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 minigolf er kult ja Amobil kunne teste spill til mobiler! MiniGolf ville fått 6'er, ingen tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå