Gjest Gjest Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Gutten jeg dater blir lett sjalu, noe som han selv har sagt. Det er noen spisoder som får meg til å lure på om han prøver å få meg sjalu. For eksempel ute på byen der det er kvinnelige dansere, så ser han på de, sier "Wow, de danserne!", med en lurt smil om munnen. Hvorfor gjør han dette? For at jeg skal bli sjalu? Så jeg skal like han bedre? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Blir du sjalu av en slik uttalelse så går vel du også under kategorien "lett sjalu". Er vel bare et tegn på at han er gutt/mann. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Men gir du han noen grunn til å skulle være sjalu/skulle ønske å gjøre deg sjalu da? Det du beskriver kan forsåvidt være et bevisst trekk for å få deg sjalu, men det kan jo også bare være mer ubevisst/naturlig. Kanskje danserne var veldig flinke? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Lav selvtilit... Endret 10. november 2010 av Knife 4 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg blir ikke sjalu av at han sier sånt. Kanskje han tror jeg blir det. Om han skulle være sjalu for noe, så kan det være for at jeg har mere seksuell erfaring enn han, da han har ganske lite. Tror han er litt misunnelig for det. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Haha fantasien løper vilt, to som er sammen, og begge er sjalu på hverandre, men for begge parter er den andre parten veldig sjalu av seg Have a good time! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lav selvtilit... Mener du han eller jeg har lav selvtillit? For å oppklare dette, så er ikke jeg sjalu. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lav selvtilit... Mener du han eller jeg har lav selvtillit? For å oppklare dette, så er ikke jeg sjalu. Han.. Hvem ellers? Han tror ikke han er god nok for deg -> dårlig selvtilit.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tenkte du mente han, måtte bare få det bekreftet. Kunne tenkes du mente jeg hadde lav selvtillit som laget en tråd om dette. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hva med å bare spørre ham/snakke om det. Skulle ikke være så vanskelig i og med at du er sammen med fyren. Kommunikasjon mellom dem som saken faktisk gjelder er tydeligvis undervurdert. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 La være å se på to av dine favoritt-såpe/reality-serier hver dag, og bruk den tiden på å lese skikkelig litteratur, eller snakke med fyren. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er en gutt jeg dater, så ikke sammen med. Problemet her er ikke om han er sjalu. Er om han prøver å gjøre meg sjalu. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dårlig forsøk på å gjøre noen sjalu i såfall. At en gutt påpeker at noen damer er spreke/"flinke til å danse" er ikke nødvendigvis et tegn på at han prøver å gjøre deg sjalu. Er vel mer et tegn på at han ihvertfall beveger seg i riktig "fil". Hadde definitivt vært mer bekymret dersom han IKKE viste tegn til interesse for spreke damer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Men han trenger da ikke slenge den komentaren rett i trynet mitt fordi? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvorfor tolker du det som "rett i trynet"? Har du aldri sagt til ham at du synes Brad Pitt er dritkjekk eller liknende setninger? Virker på meg som om du ER veldig sjalu siden du i det hele tatt reagerer på en slik uttalelse. Jeg har vært sammen med samme dama i snart 20 år, og kan vel ikke akkurat påstå at noen av oss er sjalu. Hvis jeg bare hadde sett på henne og ingen andre, og sagt at "du er vakrest i verden" hadde hun uansett trodd jeg hadde klikket eller hadde noe å skjule. Du er sikkert ei kjempeflott jente, men du vil aldri kunne bestemme om fyren du dater kan få lov til å se på andre jenter - eller kommentere at han synes de var flotte. Å si at noen jenter er flotte er ikke det samme som å si at han vil ligge med de. Jeg synes Angelina Jolie er dritdeilig - og har sagt det til dama utallige ganger. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er en gutt jeg dater, så ikke sammen med. Problemet her er ikke om han er sjalu. Er om han prøver å gjøre meg sjalu. Hva var poenget her? At du ikke kan kommunisere med personen fordi du enda ikke er sammen med ham? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Uansett hva hun tenker på så er vel svaret: Nei, han gjør det ikke for å gjøre deg sjalu - han gjør det fordi han ikke vet at du blir sjalu av det... Ta det opp med ham da vel - men jeg er jo litt bekymret for at han synes det virker noe sært å bli sjalu av slikt... Og du: Å påstå at du ikke er sjalu blir liksom litt feil i denne settingen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå