Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjalu gutt, prøver han å få meg sjalu?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gutten jeg dater blir lett sjalu, noe som han selv har sagt. Det er noen spisoder som får meg til å lure på om han prøver å få meg sjalu. For eksempel ute på byen der det er kvinnelige dansere, så ser han på de, sier "Wow, de danserne!", med en lurt smil om munnen. Hvorfor gjør han dette? For at jeg skal bli sjalu? Så jeg skal like han bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men gir du han noen grunn til å skulle være sjalu/skulle ønske å gjøre deg sjalu da?

Det du beskriver kan forsåvidt være et bevisst trekk for å få deg sjalu, men det kan jo også bare være mer ubevisst/naturlig. Kanskje danserne var veldig flinke? :)

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sjalu av at han sier sånt. Kanskje han tror jeg blir det. Om han skulle være sjalu for noe, så kan det være for at jeg har mere seksuell erfaring enn han, da han har ganske lite. Tror han er litt misunnelig for det.

Lenke til kommentar

Dårlig forsøk på å gjøre noen sjalu i såfall.

At en gutt påpeker at noen damer er spreke/"flinke til å danse" er ikke nødvendigvis et tegn på at han prøver å gjøre deg sjalu. Er vel mer et tegn på at han ihvertfall beveger seg i riktig "fil".

Hadde definitivt vært mer bekymret dersom han IKKE viste tegn til interesse for spreke damer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor tolker du det som "rett i trynet"?

Har du aldri sagt til ham at du synes Brad Pitt er dritkjekk eller liknende setninger? Virker på meg som om du ER veldig sjalu siden du i det hele tatt reagerer på en slik uttalelse.

Jeg har vært sammen med samme dama i snart 20 år, og kan vel ikke akkurat påstå at noen av oss er sjalu. Hvis jeg bare hadde sett på henne og ingen andre, og sagt at "du er vakrest i verden" hadde hun uansett trodd jeg hadde klikket eller hadde noe å skjule.

Du er sikkert ei kjempeflott jente, men du vil aldri kunne bestemme om fyren du dater kan få lov til å se på andre jenter - eller kommentere at han synes de var flotte.

Å si at noen jenter er flotte er ikke det samme som å si at han vil ligge med de. Jeg synes Angelina Jolie er dritdeilig - og har sagt det til dama utallige ganger.

Lenke til kommentar

Uansett hva hun tenker på så er vel svaret: Nei, han gjør det ikke for å gjøre deg sjalu - han gjør det fordi han ikke vet at du blir sjalu av det...

Ta det opp med ham da vel - men jeg er jo litt bekymret for at han synes det virker noe sært å bli sjalu av slikt...

Og du: Å påstå at du ikke er sjalu blir liksom litt feil i denne settingen...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...