nordboy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Etter siste windows-oppdatering nå pc'en min konstant krasjet seg etter hver oppstart. Det er windows explorer som klikker først, så deretter alt sammen. Hver gang jeg starter maskinen på nytt får jeg et alternativ om å kjøre "CHKDSK" i BIOS, men hver gang denne systemfeilsøkingen starter slutter den å virke og det står følgende hver gang: 'CHKDSK bekrefter filer (trinn 1 av 3) 4 prosent fullført (92700 av 2 100 000 filoppføringer behandlet)' og etterpå kommer følgende: 'Det oppstod en uspesifisert feil' Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har du forsøkt å rulle tilbake med gjennoppretting? (I sikkermodus) Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Har du forsøkt å rulle tilbake med gjennoppretting? (I sikkermodus) Får ikke sikkermodus som et alternativ før oppstart Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 trykk f8 under oppstart. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det selv bygget maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå