Danny1814 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Når kommer Windows phone 7 til norge? jeg trodde at den skulle europa lanseres 21. oktober? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Når kommer Windows phone 7 til norge? jeg trodde at den skulle europa lanseres 21. oktober? Ser også at de telefonene som er kommet på norske nettsider har Engelsk OS...når vil vi se Windows Phone 7 med norsk OS??. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=613612 Mvh Geir Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) De kommer med Norsk her i Norge når Microsoft kjører en full release for oss her oppe i nord. Akkurat nå kommer det telefoner som en soft release, altså telefoner for de som er svært nysgjerrige, ikke klarer å vente og/eller skal lage applikasjoner. Men du kan likefullt få Norske bokstaver når du skriver osv, det er bare det andre som er engelsk. Endret 10. november 2010 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 De kommer med Norsk her i Norge når Microsoft kjører en full release for oss her oppe i nord. Akkurat nå kommer det telefoner som en soft release, altså telefoner for de som er svært nysgjerrige, ikke klarer å vente og/eller skal lage applikasjoner. Men du kan likefullt få Norske bokstaver når du skriver osv, det er bare det andre som er engelsk. Jaha ja, men da blir det vel enda en gog stund før den ligger i butikkhyllene da... da når jeg sikkert en HTC Desire HD innimellom Lenke til kommentar
trydis Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har forsøkt HTC Trophy, HTC Mozart og HTC HD7 i går og i dag, er på en MS utviklerkonferanse i Berlin. Brukergrensesnittet ser enda penere ut i virkeligheten og føles like responsivt som på en iPhone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå