Peroy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Et av de mest populære mobilspillene på markedet, Angry Birds, får nå en kraftig oppdatering. Les mer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det hadde ikke vært en god idé å nevne i artikkelen at det er snakk om Androidversjonen? Slik den er skrevet nå virker det som om det er snakk om en generell oppdatering. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 SØREN KLYPE! Føler meg lurt! Etter "update" så ble reklamen flytten til en 10ganger mere irriterende plass!! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 @Alte-to: Den ti ganger så irriterende plassen er hvor?Og vil det koste penger for spillet med denne updaten? Siden dere skrev jo at Angry Birds er det mest kjøpte spillet. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Er det gjenbruk av brettene på android versjonen? Jeg har nemlig 450 brett tilgjengelig før oppdateringen... Virker kanskje litt overkill? edit: Now I get it. Det jeg ser på er antall stjerner man kan få. @Alte-to: Den ti ganger så irriterende plassen er hvor?Og vil det koste penger for spillet med denne updaten? Siden dere skrev jo at Angry Birds er det mest kjøpte spillet. Fremdeles gratis for Android brukere. Endret 10. november 2010 av Zappy Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan får man oppdatert AB når man har lastet det ned utenfor Market? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 SØREN KLYPE! Føler meg lurt! Etter "update" så ble reklamen flytten til en 10ganger mere irriterende plass!! Var dette et forsøk på ironi? Du kan da ikke føle deg lurt av GRATIS programvare? Du får det jo tross alt gratis.. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 "For de som aldri har vært borti dette spillet, går det kort sagt ut på å bruke ulike fugler med ulike egenskaper som man skal skytes med en stor sprettert for å ødelegge alle grisene på brettet." Herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Etter oppdateringen på min Galaxy Spica gikk spillet fra å være spillbart (smålag til tider) til et utrolig hakkete spill med manglende tekst og teksturfeil i fleng. Det henger faktisk så mye at det ikke går an å spille det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) SØREN KLYPE! Føler meg lurt! Etter "update" så ble reklamen flytten til en 10ganger mere irriterende plass!! Jeg kan ikke se noe reklame.... Har de fjernet den? edit: Kanskje AndGuard dreper den? edit2: jepp Endret 10. november 2010 av Zappy Lenke til kommentar
Androod Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Enig her, reklamen er nå faktisk i veien for spillopplevelsen. Utrolig dårlig, men antakelig gjort med hensikt. /avinstaller Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Etter oppdateringen på min Galaxy Spica gikk spillet fra å være spillbart (smålag til tider) til et utrolig hakkete spill med manglende tekst og teksturfeil i fleng. Det henger faktisk så mye at det ikke går an å spille det i det hele tatt. På min X10 Mini gikk det fra å være spillbart, med en del irriterende lagging på begynnelsen idet reklamen vises, til å være bortimot perfekt. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Etter oppdateringen på min Galaxy Spica gikk spillet fra å være spillbart (smålag til tider) til et utrolig hakkete spill med manglende tekst og teksturfeil i fleng. Det henger faktisk så mye at det ikke går an å spille det i det hele tatt. På min X10 Mini gikk det fra å være spillbart, med en del irriterende lagging på begynnelsen idet reklamen vises, til å være bortimot perfekt. Så slipper du trolig at du ikke kommer deg forbi "story" sekvensene uten å starte spillet på nytt. ^^ Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg trekker tilbake det med at den har sluttet å lagge under reklamen. Det var tydeligvis bare på noen få brett. Og nå holder reklamebanneret seg mye lenger også. Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis du ikke er koblet til internett på noen måte, vises ikke reklamene. 1 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis du ikke er koblet til internett på noen måte, vises ikke reklamene. lurt! evt AndGuard som nevnt lengre oppe! Ja, Lurt! lurer på noen extra brett for så og flytte reklamen fra nederst til Øverst Selvfølgelig tar jeg til takke med nye brett og Gratis spill av Beste kvalitet Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lurer på når oppdateringen kommer til Symbian^3? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Utrolig hakkete paa HTC Hero, men funker fortsatt glimrende paa min HTC Desire... Riktignok best paa min iPad. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Aldri opplevd en app på android som har blitt totalt ubrukelig fra en versjon (1.3.5) til en annen (1.4.2) på Samsung Spica. Lagger nå slik at spillet ikke virker lenger. Bra jeg hadde versjon 1.3.5 liggende på minnekortet fra Getjar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg