Gjest sveis Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg vil bare ha en kjæreste, en dame, men det har gått 6 år siden sist nå og jeg begynner å kjede meg litt. Kjenner igrunn ikke så mange ( nesten ingen ) av det motsatte kjønn, har ikke så altfor mange venner heller, eller noen jeg føler meg komfertabel med å snakke med eller spørre om råd. Jeg føler meg litt teit når jeg må spørre om slikt på denne måten, men jeg regner ikke med å leve mer en en gang og vill ikke kaste bort tid på å vente på at ting 'magisk' skall ordne seg. Jeg er i grunn ikke så glad i å dra ut og drikke og feste lengere, selv om dette er en god arena for å møte og bli kjent med nye mennesker. Jeg like egentlig mer å slappe av og ta det litt rolig. Selv om jeg ikke er veldig glad i å dra ut og feste( bar/ utested ) så hender det at jeg gjør det innimellom, med vennene mine eller bare alene. Jeg er ikke særlig flik til å snakke med eller bli kjent med mennesker, edru eller full. Det er ikke noe i veien med utseende mitt, jeg er ikke stygg eller frastøtende på noen måte ( selv om jeg vet dette er helt relativt ). Jeg er også straks ferdig med min først Bachelor så ting ser ut til å gå på skinner, alt utenom det jeg syntes er aller viktigst, det å ha noen å dele litt av livet mitt med. Jeg syntes ikke det er noe gøy å gå ut for å sjekke damer, jeg er uansett ikke noe flink til det og syntes heller ikke det er morro på noen måte, det er/funker ikke for meg. har heller ingen spessielle hobbyer som gjør att jeg kommer meg ut av huset. Hva kan jeg gjøre for å få en kjæreste? Jeg er ikke den mest sosiale personen i verden, men det må jo finnes flere som ikke er det, og disse har vel mange av de samme behovene som alle andre har. Jeg har lest om folk som skriver om ad de har det helt forferdelig fordi de har vært ensome i 2-3 måneder, mens 6 år er passert for meg . Jeg vet ikke helt hvordan jeg skall angrip situasjonen minn og spørr derfor om råd her. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg begynne med Nettdating? Hvor godt funker dette? Hvor bør jeg starte? Jeg tregner virkelig virkelig virkelig noen gode råd, uansett råd, det er gørr kjipt å være hjemme alene hver eneste helg Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg kan vel si at jeg er i samme situasjon som deg. Det eneste rådet jeg kan gi er at du kommer deg opp av sofaen og begynner å aktivisere deg. Det er mye man kan finne på som ikke involverer fyll. Heldigvis for min egen del synes jeg fortsatt det er moro å dra på fest/byen i helgene, så den saken er grei. Kan dessverre ikke hjelpe deg med kjærestebiten, men det nytter ikke å være asosial hvis du skal få en kjæreste. Kommer ikke til å si at "det ordner seg til slutt", for det kan hende det ikke gjør det. Selv har jeg akseptert at jeg kan komme til å forbli singel resten av livet (og jeg er ikke 30 engang). Egentlig en skremmende tanke, men når jeg har akseptert det er jeg ikke så redd for det heller. Det gjelder å holde seg i aktivitet, både på jobb og på fritiden, og det er det jeg gjør. På den måten klarer jeg hele tiden å sette meg nye mål og har mulighet til å oppnå nye ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå