MilKman' Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Som jeg har skjønnt så sliter de aller fleste med lagspikes, lav FPS, spillet som freezer og andre mirakuløse dritt-hendelser. Jeg sliter med det selv, men fant ut noe som kan hjelpe litt. Gå til Task Manager (CTRL + ALT + DEL) sett Steam-prioriteten til lav, og deretter Black Ops-prioriteten til høy (Eller RealTime om det er mulig). Dette fikser ikke problemet for alltid, men det hjelper litt. Derosm det faktisk funker hos noen andre, vær snill og si fra slik at andre kan ta i bruk disse innstillingene: ) tyty EDIT: Oog, hvis jeg har forstått riktig, finns det hundre slike fra før.. Så da beklager jeg Endret 10. november 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Samt sjekke config_mp.cfg filen. Og endre den der multiGPU til 0 dersom du ikke har flere skjermkort (default står denne på 1) OG endre den der multithread... til 1 dersom du har flerkjernet CPU (SOM er minimumskrav). Denne stod default på 0 hos meg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1573408 Dette fungerte hos meg. Nå kan jeg spille med stabil FPS. Eneste som er problemet nå er at jeg får spikes/hickups, som kan vare alt fra 0.5-2sec. Ble dog mye bedre etter jeg oppdaterte DirectX. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Samt sjekke config_mp.cfg filen. Og endre den der multiGPU til 0 dersom du ikke har flere skjermkort (default står denne på 1) OG endre den der multithread... til 1 dersom du har flerkjernet CPU (SOM er minimumskrav). Denne stod default på 0 hos meg. Amen. Ble betydlig bedre av det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå