phpnuke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå er jeg egentlig forferdelig irritert. Ser på en kamp, så er det fanden meg reklame og reklame, til og med på kanaler jeg har betalt for. Trodde poenget med reklame, var fordi det var gratis kanaler. Men er det riktig at man skal måtte betale i dyre dommer, for å se på reklameskilt? Komplett, Chess, Altibox osv osv. Tull. Måtte bare få det ut, antar det er flere som føler det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Omtrent alle programmer som går på tv, har pauser med reklame. Med unntak av NRK. Når du sier at ser kamp, mener du reklameskilt på rundt banen ? Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Lol. Nei tenker i pausen og etter kamp. Hvorfor skal man måtte betale dyre fordommer for å se reklame? Ser man ikke det nok på andre kanaler?! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er to reklamer i pausene er det ikke? Jesus, 11-12 minutter studio i pausen er ikke mye å klage over. Ta deg en øl i pausa da vettu Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Synes det er såpass lite reklame at det går greit, som niko sier er det 10+ min med studio i pausen, noe som er bedre enn samtlige. Kanskje bortsett fra NRK der jeg ikke ser fotball (muligens også C+ men de hadde noe reklame de også). De kan heller ikke ha hva som helst av reklame og de reklamene som går er vel kun for de som sponser sendingen (+ at Dressmann er istedenfor Altibox). Det som irriterer mest er at det er de samme reklamene hver gang. Kan nesten hele "komplett-sangen utenatt nå Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Ja når du sier det så er det kanskje derfor jeg er så irritert, siden det er det samme hver gang. Er jo bare noen logoer så ikke så mye. Forandring fryder, løva er jeg allerede dritt lei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lol. Nei tenker i pausen og etter kamp. Hvorfor skal man måtte betale dyre fordommer for å se reklame? Ser man ikke det nok på andre kanaler?! Fordi abonnementet i seg sjølv ikkje er nok til å dekke kostnadene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå