Gå til innhold

TV2 Premier League.. Reklame, og tull? Irriterende?!

phpnuke

Anbefalte innlegg

Nå er jeg egentlig forferdelig irritert. Ser på en kamp, så er det fanden meg reklame og reklame, til og med på kanaler jeg har betalt for. Trodde poenget med reklame, var fordi det var gratis kanaler. Men er det riktig at man skal måtte betale i dyre dommer, for å se på reklameskilt?

Komplett, Chess, Altibox osv osv. Tull. Måtte bare få det ut, antar det er flere som føler det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Omtrent alle programmer som går på tv, har pauser med reklame. Med unntak av NRK. Når du sier at ser kamp, mener du reklameskilt på rundt banen ?

Lenke til kommentar

Synes det er såpass lite reklame at det går greit, som niko sier er det 10+ min med studio i pausen, noe som er bedre enn samtlige. Kanskje bortsett fra NRK der jeg ikke ser fotball (muligens også C+ men de hadde noe reklame de også).

De kan heller ikke ha hva som helst av reklame og de reklamene som går er vel kun for de som sponser sendingen (+ at Dressmann er istedenfor Altibox). Det som irriterer mest er at det er de samme reklamene hver gang. Kan nesten hele "komplett-sangen utenatt nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...