Hamar17 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei, jeg har ganske nylig fått meg kjæreste, ca 2 uker, og hun har altså bursdag. Vil vise at jeg har tro på forholdet og at jeg er glad i henne, men ikke bruke for mye penger eller kjøpe noe for alvorlig. Har dere noen tips ? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spør henne om hva hun ønsker seg da vel! Og om du kjenner noen av vennindene hennes, spør dem også. Basic og trygt er et random smykke og et par kinobiletter elns. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Har spurt henne, har spurt venninene hennes. Men hun ønsker seg liksom ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Et fint smykke vil nok duge Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har spurt henne, har spurt venninene hennes. Men hun ønsker seg liksom ikke noe spesielt. Det sa min og, at hun ikke ønsket seg noe spesielt Kjøpte henne ett smykke, trenger ikke gå allverdens med penger ut vinduet av den grunn. Jeg brukte 1,500 men man får like fine smykker til en langt mindre penge enn det. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://www.cloneawilly.com/ 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 SPA og hjemme massasje med avslutting Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 @Knife: Herlig, mulig jeg går for den, kombinert med masse stearinlys og kanskje lage middag Smykker er som sagt altfor tidlig.. Men jeg er heeelt enig i at smykker alltid er shoe-in når det kommer til chicks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå