Gjest Anonym G21 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Heisann nå har det seg sånn at jeg er en 21 år gammel gutt og er fortsatt jomfru : ( Det begynner å plage meg en del i hverdagen eks alle mine venner får seg noe hver helg. faen jeg prøver å få meg noe men alltid skal det skje noe. En gang så fikk jeg meg nesten ett ligg, men plutselig ville ikke lille mann reise seg. Har funnet ut at det er på grunn av alkoholen. Fordi jeg kan ronke hver dag om jeg vil 2-3 ganger uten problem. Her om dagen drakk jeg, så skulle jeg teste om jeg kunne få han opp men, det gikk ikke så bra det : ( Vurderer nå å dra til Amsterdam snart får å få meg noe i Red Light helt seriøst. jeg tror jeg vil få mye bedre selvtillit da. er det ett problem ? jeg lurer på hva som feiler meg? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå sier du jo delvis hva problemet ditt er, hvertfall mtp. ereksjon. Jeg tror ikke du vil få så mye selvtillitt av å kjøpe prostituerte. Og tenk for en kjip første gang det må være. Om dette nesten-ligget ditt ikke var en one-night-stand (som det jo muligens kan være mtp alkoholen og måten du skriver på) så kan jo dette kanskje være noe å jobbe videre med? Lykke til. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Antakeligvis (dvs ~ 100% sikkert) feiler det deg ingen verdens ting. Hvorvidt man debuterer tidlig eller ei er en god blanding av ulike faktorer - som miljø, interesser, ens egen personlighet (utadvendt?) og tilfeldigheter. Det er selvfølgelig ikke bra for selvfølelsen når kompiser jevnlig oppnår det du ønsker, men ikke klarer å oppnå. Nettopp av den grunn må du prøve å tenkte positivt og ende å synes synd på deg selv. Det beste du kan gjøre er å være sosial - oppsøk sosiale situasjoner. Press deg selv til å snakke med nye mennesker helt til det faller deg som den naturligste ting på jord. Jeg vil forresten anbefale deg å oppsøke partnere (ikke nødvendigvis kjæreste) også andre steder enn på byen. For en som er uerfaren er det ofte lettere når det ligger litt vennskap bak. Og det skader uansett ikke å ha endel venner av det motsatte kjønn; da ser man blant annet at det ikke er noe annerledes å snakke med jenter enn gutter. Du burde også vurdere å oppsøke (jenter i) andre miljøer og situasjoner enn når du kun er med den faste kompisgjengen din. Da vil du kunne fremstå på en annen måte, og utenfor den "rollen" en til en viss grad har med de en er med til vanlig. Endret 10. november 2010 av blured Lenke til kommentar
dkny Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei! Du har ingen grunn til å ha dårlig selvtillit fordi du er jomfru. Om du har dårlig selvtillit fordi du sjelden får fine damer på kroken er jo forståelig da. Men ikke fokuser så mye på jomfru-delen! Fokuser heller på det å bli kjent med bra jenter, så kommer selvtilliten og resten av seg selv. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Neste gang du er på byen kan du jo vurdere å ikke drikke deg til det punktet hvor ingenting gir mening lenger, og man driter i alt. Hvis du sliter med å hooke opp med damer, (sikkert et jævlig random tips), kan du laste ned The Pick Up Artist (Reality-serie, ikke film). JEG har personlig lært mye av det. Og det hjelper. Men som blured nevner -"- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg