Gå til innhold

980X nå eller vente på 990X?

Cubus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er jo ikkje mye forskjell i orginalhastighet. Den kommer nok til å overklokke litt lengre tenker jeg, men sikkert ikkje mye. Siden du skal bruke den til 3d og sikkert ikkje overklokking, så kan du like greitt kjøpe 980x.

Når alt kommer til alt så er det jo et spørsmål om du trenger ny cpu nå eller du kan vente.

Det er allerede noen som har ES av denne cpu, men den kommer nok ikkje som retail før q1. Men når er ikkje lett å si. Det er vel ingen som vet dette eksakt heller.

Hvis du skal overklokke, så overklokker 980x veldig bra på luft. 4,2 ghz går greitt. Noe mere enn det så er det vann som er tingen. 4ghz med orginalkjøler skal gå lett. Orginalkjøleren er faktisk ganske så bra :thumbup:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Tja, det er jo ikkje mye forskjell i orginalhastighet. Den kommer nok til å overklokke litt lengre tenker jeg, men sikkert ikkje mye. Siden du skal bruke den til 3d og sikkert ikkje overklokking, så kan du like greitt kjøpe 980x.

Når alt kommer til alt så er det jo et spørsmål om du trenger ny cpu nå eller du kan vente.

Det er allerede noen som har ES av denne cpu, men den kommer nok ikkje som retail før q1. Men når er ikkje lett å si. Det er vel ingen som vet dette eksakt heller.

Hvis du skal overklokke, så overklokker 980x veldig bra på luft. 4,2 ghz går greitt. Noe mere enn det så er det vann som er tingen. 4ghz med orginalkjøler skal gå lett. Orginalkjøleren er faktisk ganske så bra  :thumbup:

Takk for kunnskap og hjelp. Dette blir mitt første selvbygger prosjekt. Here goes nothin!:-D

Jeg kan vente litt men ikke mars 2011:-)...

Jeg kommer til å bruke Corsair H70... blitt noe usikker på denne den siste tiden. Er den OK?

Kjøpt 800D, AX1200, H70 og 3 lilla(!) Xigmatek Crystal 120mm til toppen

pluss Dell U2711.

Jævlig utålmodig nå men ønsker ikke kjøpe 980x hvis 990x kommer samtidig.

Vil GTX 580 holde på 2560 X 1440?

Again! Thanks! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...