Gitaristen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg har ikke lest retningslinjene. Shame on me! Endret 10. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Litt vel overpriset, lol? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det var veldig dyrt og det er imot reglene å poste annonser her. Dessuten tror jeg også Valve ikke godtar salg av kontoer. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Accounts which have been bought, sold or traded will be disabled. This includes any other accounts in your possession at the time of the sale or trade, regardless of whether those accounts were also sold or not. Kilde Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er ikke PCen din, det er treyarch som feiler sterkt på å lage en optmisert versjon (port ftw..) Vent på en patch du så skal nok noe lagg forsvinne Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 ;O hvordan skal steam vite at den er solgt. kunne jo ha flytta. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Snu på flisa litt, og tenk følgende scenario: Jeg kjøper den accounten din, og koser meg med den i en måneds tid. Hva slag forsikring har jeg på at du ikke kontakter Valve, og sier noen har stjålet accounten din? Du kan jo bevise at det er du som har kjøpt ting på den. Da får du den tilbake, og kan selge den 20 ganger til. Hvorfor skulle jeg da ville sponse deg med det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg tenker vi stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg