Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kontakte exen?

Gjest fire_18

Anbefalte innlegg

Gjest fire_18

Hei alle sammen! jeg trenger deres råd!

Jeg er en jente på 18 år som var sammen med fetteren til bestevenninen min i ca. 2-3 måneder rundt jule og nyttårstider. Han var også den første jeg hadde sex med og den første jeg noen gang har vært forelsket i. Vi hadde et kjempe bra forhold og han forgudet meg over alt. Likevell, så var han alt for sær for meg og da forelskelsen gikk over så taklet verken jeg eller han det. Han hadde alkohol problemer delvis og han manglet empati. Uansett, så hadde jeg en ekstremt tung tid fylt med tårer og savn, jeg ville dø. hjertesorgen gikk over etter 2 uker, og han gikk over til en annen dame i fra skolen sin bare 3 uker etter at vi slo opp...bastard. (hun ligner ekremt mye på meg utseendemessig..litt skummelt)

Uansett, så er det fortsatt et savn etter han...eller jeg tror heller den nærheten som vi hadde.Bare å være nær og elske en person, if you know what Im saying. Selvom jeg har hatt mange muligehter til å get it on med forskjellige gutter så klarer jeg det ikke..selvom jeg har kjempe lyst!

Jeg har ikke sett han siden bestevenninen min hadde bursdags selskap og han turte ikke å si hei engang..det var 3 uker etter at vi slo opp.

jeg bare lurer på om jeg burde ta kontakt med han? og bare finne på noe med han en dag. Jeg tror jeg har en del skjult sinne ovenfor for han ,som nå i ettertid øddelegger for framtidige forhold. Dessuten ,så var vi på en måte bestevenner og..trist. Jeg tror dette sinne og den sorgen som jeg hadde får meg til å bli redd for å forelske meg igjen eller bare være sammen med en annen gutt.Kanskje det å møte han kan forløse noe av dette sinne?

Jeg har lukket hjerte mitt, og bevisst frastøter gutter seksuelt og bare gjør dem til venner. Var btw forelsket i en jente for ikke lenge siden, men ble knust når kjæresten kysset henne rett foran meg. Vet fortsatt ikke om jeg er bifil, selvom jeg kysset henne uten å spørre..uten alkohol og. Jaja, nå må jeg ikke spore av helt.

Hva tenker dere? kontakte han eller ikke?

er jeg kanskje lei av menn?

hva ville dere gjort i min situasjon?

what to do...:(

jeg har blitt en pessimist av kjærligheten

takk for alle svar, alt hjelper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært / kom akkurat ut av delvis samme situasjon. Vi var riktig nok sammen en stund lengere så kan sette meg i situasjonen din! Jeg prøvde og være venner med henne og fortsatt møte henne, men for min del så blei det vel egentlig bare vanskeligere av den grunn..

Etter det har jeg opplevd det samme at det er vanskelig og kanskje få igjen sexlysten, hun var også min bestevenn så det gjorde det heller ikke noe lettere og savner hennee fortsatt. Skjønner godt tanke gangen om og bli venner igjen slik at du kanskje kjenner at noen fortsatt er glad i deg. Men kan si at det vil ikke bli det samme og kanskje gjøre mer vondt en godt.

Når det kommer til om du er bifil eller lei av menn så kan jeg ikke svare og det er noe du må finne ut av selv :)

Håper det ordner seg for deg og hvis du vil snakke med noen om det så kan du bare ta kontakt :)

( håper dette hjalp noe )

Endret av Kans92
Lenke til kommentar

Har opplevde noe av det samme.

Du kommer til å være i stand til å elske noen igjen, tro meg. Det tar bare litt tid, uansett hva du tror nå.

Av egen erfaring er det ikke lurt å finne på noe med ham igjen, i alle fall ikke de første månedene. Savnet ditt etter ham vil absolutt ikke bli bedre når du vet at du ikke kan få ham tilbake. Det kan oppleves som noe helt jævlig hvis du er med ham

Om jeg hadde vært deg, ville jeg gått ut og møtt nye gutter.

Få vekk de gamle og negative tankene, og heller fokusere på det gode dere hadde sammen. Selv om det ikke dukker noe opp i hodet ditt nå, kommer minnene tilbake en eller annen gang senere.

Sinnet du opplever nå kommer ikke til å ødelegge fremtidige forhold. Det er bare de irrasjonelle tankene du har nå som tror det. Og det er helt normalt etter et brudd

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar

tusen takk for svar begge to!

Dere har nok rett begge to, det er kanskje ikke noen god idee å møte han igjen.

til logoaritmemannen:

Vi slo opp i februar da, så det er en stund siden bruddet! men det ordner seg nok, jeg får bare hoppe i havet og finne meg en annen fisk:) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...