crowscout Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Speaking of the devil, nå har de karret til seg lørdagskampen fra Tippeligaen. http://www.na24.no/article3029253.ece Da vil de vel unngå å bli bortglemt de neste årene. Ser også at de skal sende "Monstergarasjen" nesten hver dag, det høres ut som et temmelig karslig program! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde håpt på noe sånn: http://www.youtube.com/watch?v=WIAeMOPMsY4 Men ikke sjekket ut kanalen enda. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Blir mer og mer frustrert over nrk-lisensen. Synes dog en kommentar fra siden du linket til var passende : Hurra for NRK som selger seg som ei HORE..Kvitter seg med det Helligste av det Hellige for mange av oss,, nemlig tippekamper fra England og Arne Ball.Nrk har blitt en stor søplekanal. Endret 17. november 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
CBA Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Trenger ikke NRK, går bare nyheter og annen drit. Trenger vel egentlig ikke å betale for kanaler i det hele tatt. Kan finne alt lenge før det kommer til norge.. og er det helt norsk program, kan man se på kanalens hjemmeside etter det har vært på tv, iallefall med nrk og tv3. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 TV3 er bare noe drit. De sender svært få bra programmer, og de få bra de sender er ikke mulig å se pga alt for mange og lange reklamepauser. Seriøst, for å ta et eksempel er det en del komiserier på TV2, TVNorge og TV3. TV3 startet med en reklamepause mens et program på TVNorge fortsatt gikk. Da det neste programmet på TVNorge begynte drev TV3 fremdeles med den samme reklamepausen? Ikke at TVNorge er så mye bedre. Selv TV2 har de forbanna pausene midt i programmer som varer en halvtime. Jeg skjønner de vil tjene penger, men så lenge de driver på denne måten oppnår de bare at jeg ser svært lite på tv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde håpet at MAX ville bli en kanal for ekte menn, altså med fokus på ting som piper, Whisky, Bowls og realfag. Jeg er dog ikke overrasket over at det er nok en kanal rettet mot den pubertale demografien. Akk. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Synes Max er en grei kanal, men mindre "Dramaserier" hadde vært bra. Pantelånerne er faktisk et ganske kjekt program har jeg funnet ut, og kanalen har et par andre bra programmer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg personelig elsker å våkne opp seint en søndag hvis jeg er fyllesjuk å sitte å se på Tosh.O. Han programledern(og komikern) har så geniale kommentarer på de videoene. Er som å sitte å se RayWilliamJohnson på TV, bare litt morsommere. Riktignok har Max en talentløs oversettelse når det kommer til navnet til programmet, "Galskap.com". Også er det posetivt at kanalen fokuserer på Conan, han er den beste showtalk-verten. Han er i en klasse alene som Colbert, Maher og Stewart. Ellers liker jeg også at kanalen sender disse: Pawn Stars(Chumlee for prez) Den andre pantelånern, de fra Detroit. Breaking Bad Nikita(grei underholdning, selv om serien hadde en crappy start) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Pantelånerene i Las Vegas var faktisk overraskende ok underholdning. Er ganske interessant til tider å se på all skrotet folk kommer med å høre hva det er, og hvor mye det er verd. Ellers sender de mye dårlig, men syns fortsatt denne er en av de bedre kanalene. Viasat 4 synes jeg er like "macho" og har stort sett bedre program, selvom det går mye drit der og. En kombo av Viasat 4, Max, Discovery og Explorer ville vært bra. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Tosh.0 virker ganske anstrengt og er vanskelig å le skikkelig av. Vitsene hans er skikkelig dårlige og hele programmet virker veldig amatørmessig. Lenke til kommentar
......... Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 En helt grei kanal er det, men ikke noe særlig å juble for. Kunne hatt et bedre valg av filmer og serier. Favoritten er selvsagt Breaking Bad. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Pantelånerne i Detroit(?) var latterlig kjedelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Tosh O er vel noe ikke alle liker, slik som ikke alle liker kvalitetserien Breaking Bad som dem sender. Jeg liker uansett Daniel Tosh. http://www.youtube.com/watch?v=renkb9vHT_I Pantelånerne i Detroit har jeg ikke sett så mye av men så litt på den i går kveld og fant serien veldig kjedelig etter å ha sett ferdig mine andre episode av serien. Føler bare at Pawn Stars gir både mer underholdningsverdi og får egentlig den Detroit-serien til å virke som både ripoff og kjedelig. Endret 14. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Typisk møkkakannal for min del Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, Breaking Bad og Mad Men. Møkkaserier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå