vetle666 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hei. Har tenkt litt på en sak som jeg har opplevd noen få ganger, og når jeg delte den med noen kjente på skolen så viste det seg at jeg ikke var alene om å ha opplevd det. Jeg har nemlig opplevd at tiden går utrolig sakte noen ganger når jeg har våknet om morgenen. Jeg har nok ikke opplevd det mer enn maks 5 ganger, men det er utrolig deilig! Det som skjedde siste gang var at jeg våknet av vekkerklokka i 8-tiden, legger hodet på puta igjen, usikker på om jeg sovnet eller var våken, men det føltes ihvertfall som om det gikk en times tid, så jeg så på klokken igjen og det hadde gått maks 7 minutter! I min store glede legger jeg hodet på puta igjen og dette gjentar seg sikkert ihvertfall 3 ganger, før jeg må stå opp utvilt og glad! Så jeg lurer på om det er flere som har opplevd det, er det noen kjent forskning på dette, eller er det noen som vet hva som forårsaker dette? Endret 9. november 2010 av vetle666 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette skjer med meg også, ingen idè om hva som skjer, jeg kan jo halveis drømme om noe kjempelenge Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har aldri skjedd med meg men det hadde vært helt OK å oppleve i og med at jeg har for vane og legge hodet ned på puten når jeg skrur av vekkerklokken. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har opplevd det selv en 5-6 ganger, er smooth! Vil tippe at en hopper rett inn i REM søvn og føle seg derfor mer uthvilt. Tiden vil da også føles mye lenger Men jeg er på tynn is! Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Legger alltid hodet ned jeg og, det er jo det deiligste i verden å ligge å halv-sove tidlig om morgenen under den varme dyna! Derfor det er så vanvittig digg når dette "fenomenet" forekommer Hadde gitt mye for å finne ut hva som forårsaker det og om det er mulig å skape dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå