Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Missplassert?? Har spurt 2-3 ganger i bo tråden uten svar, så får prøve her i stedet... Kjøpte black ops og har etter ca 5 timer med plundring nesten gitt opp.Etter mye problemer med steam fått lastet ned spillet og får startet det. Men det fryser med en gang jeg forsøker å forandre på settings (fryser når jeg trykker "apply settings"). Etter at det skjedde et par ganger bestemte jeg meg for å drite idet ennså lenge, og bare spille med 1024x768(??). Men loadingen tar elending lang tid, i alt, prøvd både MP og zombimod(husker ikke mer nå) og etter ca 5 min med loading kommer det opp error som "lost connectin to host eller noe sånn". Den bruker først 2min til 30 %, så står den der i ca 1 min før den går saaakte opp til 99%-100% og stopper MW2 har ikke vært noe stort problem, men har følt jeg kanskje har hatt litt tregere loading av maps enn det "alle andre" har. Har forsøkt defragmentering, men det virker ikke til å funke.... Håper dere forsto hva jeg mente og kanskje har ide om hva jeg kan gjøre for å fikse det. pcen består av phenom ett-eller-annet prosseor, ddr2 4 gig ram, 1 terra f1 samsung hdd, og har nyinstalert w7 Endret 9. november 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Litt svak informasjon, kan du venligst fortelle hvilket skjermkort du bruker + størelsen på skjermen du bruker? Nyinstallert Windows 7, ok. 64 eller 32 bit? Har du nyeste drivere? Nye spill kan også engang i blandt være litt buggy med diverse hardware, men det blir ofte rettet opp vanvittig fort. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Dette hører nok bedre under Call of Duty spill forumet. Mange som opplever trøbbel med spillet. Sjekk STEAM sine Black ops forum. Uansett, prøv å velge FULLSCREEN:NO aller først. Deretter når den kjører i vindus modus, kan du leke deg med andre settings. Samt kan-du-kjøre-spillet? http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Det er et minste krav på spillet. Spillet er også CPU krevende ser det ut til. Mange som sliter med CPU hogging. Dvs når det skjer noe, så fryser/hakker det. Feks når man skyter en salve. Mulig dette er en bug mtp CPU bruk, men det får vi følge med på om Activision sier noe på det. Uansett sjekk den linken jeg skrev over. Den forteller deg om din maskin kan kjøre spillet. + Installer siste drivere på alt av viktighet som her vil være Skjermkortdrivere + lyddrivere evt. Aller viktigs er skjermkortdriverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå