teknikk Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har nettopp godt til innkjøp av nye brukte carvingski. Støvlene passer ikke helt til bindingene, så jeg skruer bakbindingen maks tilbake, og litt til, så den på en måte er litt bakenfor sporet. Vil det fungere, eller er det noe annet jeg heller bør justere? Skien er forsåvidt en Fisher Worldcup RC4 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hver gang noe fucker seg med slalomskia mine, stikker jeg bare innom den lokale slalombakken og inn på skiutleie-bua. Der står det flere røslige mannfolk som ikkje gjør noe annet hele dagen enn å justere og reparere ski som snørrungene har klart å smadre på vei nedover barnebakken ut på parkeringsplassen... Spør dem, de har peiling, og de tar neppe betalt (slik sportsbutikkene kan finne på å gjøre). Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Hver gang noe fucker seg med slalomskia mine, stikker jeg bare innom den lokale slalombakken og inn på skiutleie-bua. Der står det flere røslige mannfolk som ikkje gjør noe annet hele dagen enn å justere og reparere ski som snørrungene har klart å smadre på vei nedover barnebakken ut på parkeringsplassen... Spør dem, de har peiling, og de tar neppe betalt (slik sportsbutikkene kan finne på å gjøre). Ok.. greit tips det! bare at jeg gjerne vil ha de istand før jeg stikker til bakken.. et stykke til bakken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå