Gå til innhold

XBOX slim 4GB vs XBOX slim 250GB


frikish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg endte også opp med en 4GB, kan jeg bare koble til en vilkorlig HD med USB?

 

Det lureste, hvis du ikke har lyst til å punge ut rundt 1000kr for 360 harddisken, er å bruke en usb pinne som lagring. Alt fra 2 til 16gb. Det holder lenge til normalt bruk.

Du kan også bruke 2 samtidig, så 32gb ekstra er mulig.

 

Med en 16gb pinne så har du nesten 20 gigabyte lagring. Da har du rundt 6-7 gigabyte mer enn hva 360 med 20gb harddisk (13gb i realiteten) hadde de første årene.

Endret av Artemia
Lenke til kommentar

Artemia, det er stygt å lyge!!

 

den offisielle harddisken koster 499kr på spaceworld.

 

den kan også fås på ebay for ca £36, da må selger sette en max verdi på pakken pga moms.

 

Seriøst? Den har da alltid kostet 1000kr eller mer?

Hvis det stemmer så er det jo ingen snakk om saken, da kjøper man den.

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte 100% at den 4GB-versjonen er matt? Har ikke lyst på en matt konsoll :-/

 

Det ville du nok hvis du så min 250gb full av fettete fingeravtrykk og støv. Og jeg tar nesten aldri på den heller. Den er en skikkelig smuttsamler som de første PS3 også var.

 

Ville mye heller hatt matt som 4gb er men den var ikke tilgjengelig da jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Tja, kan fort hende at jeg går for 4GB+250GB-versjonen, hadde egentlig vært utrolig "smooth" med litt interminne.

Tja, hvor mye har microsoft betalt for det minnet tror du?

det er vel neppe noe kvalitetsminne som klarer hastigheten til harddisken? (som også er treg).

 

hmm, fins det noen tester på dette?

 

edit: og ja. matt er mye nicere.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Tja, kan fort hende at jeg går for 4GB+250GB-versjonen, hadde egentlig vært utrolig "smooth" med litt interminne.

 

Ja og siden 250gb harddisken koster bare 499kr her visstnok så blir det nok ikke særlig pris forskjell heller.

 

Synes forresten det er merkelig at den selges så billig her. På Amazon UK koster harddisen 75 pund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...