Gå til innhold

Får ikke tak i Tales of Vesperia (Desperat rop om hjelp!)

Anbefalte innlegg

Hei!

Som emnetittelen sier er dette et rop om hjelp fra en student som endelig har fått råd til en Xbox 360. Jeg er rollespillfan og gikk hovedsakelig til innkjøp av Xboxen for å kunne spille Tales of Vesperia når julen bringer med seg litt fritid. Problemet er at jeg ikke får tak i det noe sted. Har lett over alt online, men siden Namco Bandai har trukket spillet tilbake her i Europa er det ingen butikker som har det inne. Platekompaniet sin kundeservice sa de solgte spillet senest i august og hadde ikke hørt noe annet fra leverandør enn at de fortsatt kunne få tak i det (stod fortsatt som bestillingsvare på siden deres), men etter å ha lagt inn en bestilling fikk jeg i dag mail om at Platekompaniet heller ikke kunne få tak i det.

Spør derfor dere om hjelp. Jeg lurer på om noen har sett det i hylla (nytt eller brukt) til en forhandler i Buskerud- eller Osloområdet, eller om noen, enten deg selv eller en bekjent, har det liggende og kunne tenke seg å selge det til meg.

På forhånd mange takk for svar :)

- Bestilte en brukt kopi fra eBay UK i dag 11.11.10. Takk for svar.

- Fikk spillet i går (20.11.10), discen er ripefri og fungerer. Alt annet er som nytt. Betalte 457 kroner inkludert frakt. Er storfornøyd med spillet så langt.

Igjen, takk til alle sammen :)

Endret av I love scotch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringe til gamestop funker greit, de har oversikt over alle bruktspillene på data, og ser også hvor de har de forskjellige og hvor mange som er igjen der. Så hvis butikken du ringer ikke har det, kan han si "Men butikken i storgata i Oslo har det inne, jeg kan sette deg over dit" ellernoe. Har hørt det flere ganger når jeg har vært innom.

Jeg har forsåvidt spillet liggende, men har aldri fullført det selv..

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd spillet..kordan veit du ka jeg har prøvd eller ikke?? Gir no ikke tips om spill jeg ikke har prøvd eller vært borti..

hehe, spillet er sikkert bra, men man kan ikke bestille akkurat DET spillet fra amazon.

dvs. når du legger det i handlekurven og prøver å betale så får man en beskjed om at de ikke sender til Norge.

beklager misforståelsen.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Oy! Ja, sorry, burde vel vært litt mer effektiv med svaringen. Jeg fant et brukt et på eBay UK i dag tidlig som jeg valgte å gå for. Fant ut at jeg hadde fått limited access til PayPal accounten min på grunn av misstanke om hacking, men etter en telefon fikset de det i løpet av en times tid. Fikk til slutt bestilt spillet, så nå gjenstår det vel egentlig bare å håpe på at det fungerer slik det skal. Krysser fingrene.

Takk for svar, dawgs!

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd spillet..kordan veit du ka jeg har prøvd eller ikke?? Gir no ikke tips om spill jeg ikke har prøvd eller vært borti..

hehe, spillet er sikkert bra, men man kan ikke bestille akkurat DET spillet fra amazon.

dvs. når du legger det i handlekurven og prøver å betale så får man en beskjed om at de ikke sender til Norge.

beklager misforståelsen.

Andre som ikke gidder å kjøpe kan faktisk laste ned eller kopiere spillet fra folk som har det om man ikkje finner det for salg..Enten på torrents eller om man spørr en kompis om lov å kopiere spillet for å teste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...