bisken123 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Takk for svaret Lenke til kommentar
bisken123 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Har et spørsmål til jeg Hva er en synkronisert girkasse? Hva er for skjellig mellom en vanlig og en synkronisert kasse? Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Forskjellen består i om det skraper mellom girskiftene uten dobbelclutching, eller ikke (det er vel noen år siden synkroniserte girkasser ble mest vanlig ) Lenke til kommentar
Timster Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Forskjellen består i om det skraper mellom girskiftene uten dobbelclutching, eller ikke (det er vel noen år siden synkroniserte girkasser ble mest vanlig ) Sitter du på mer detaljert informasjon om hvordan dette skjer, rent mekanisk? eller blir det for vanskelig å forstå for meg som ikke kan så mye om girkasse fra før? Synes temaet er interessant:D Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sitter du på mer detaljert informasjon om hvordan dette skjer, rent mekanisk? eller blir det for vanskelig å forstå for meg som ikke kan så mye om girkasse fra før? Synes temaet er interessant:D Se her (Står om synkronisering på neste side, men begynn med å forstå den usynkroniserte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå