InZeL Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hei, hardware! I det siste har min Alienware M17x (laptop) fått et litt merkelig problem. Før jeg forteller noe av historien kan jeg fortelle litt om oppsettet: Alienware M17X Ekstern skjerm (Syncmaster 2253CW) Eksternt Tastatur (G19 LCD) ekstern Mus (g5) Systemet kjører Windows 7 Jess, slik, da vet dere hva som "henger sammen". Det har seg slik at når jeg spiller spill, f.eks Call Of duty Modern Warfare 2 og Medal of Honor Tier 1 så har det seg slik at tastaturet finner på noen merkelige ting. For eksempel, så blir plutselig shift-knappen ubrukelig. (det vil si i begge spill at jeg ikke kan løpe, bare gå bortover.) Den kan også finne på å holde inne G-bokstaven på tastaturet, (I begge spill vil dette føre til at jeg vil holde en granat i hånden til jeg dør) og jeg har ingen anelse hva dette kommer av. Q og 4 kan få samme syndromet som G. Jeg har oppdatert drivere for tastaturet, og prøvd med et annet eksternt tastatur, uten hell. Det samme skjer på begge tastaturene, så jeg regner med at feilen ligger hos selve PC'en. Er det noen som har opplevd noe liknende og hatt en løsning på problemet? Edit: Det virker også som at det er et problem med Explorer.exe, iblandt så svarer ikke oppgavelinjen ved at jeg trykker på den, f.eks prøve å minimere eller åpne et program, eller åpne start-menyen. Setter stor pris på innspill... - Scott. Endret 9. november 2010 av InZeL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå