aurstad Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 At Netconnection er utspekulerte er jeg ikke i tvil om. Jeg er mere bekymret over hw.no's "tauset" i saken og villighet til å "legge seg på rygg" for å få tilsendt noen cpu-kjølere til testing enn å beskytte forbrukerene imot tvilsomme webshopper. Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 EKSAKT hva jeg mener og har uttrykt før. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 At Netconnection er utspekulerte er jeg ikke i tvil om. Jeg er mere bekymret over hw.no's "tauset" i saken og villighet til å "legge seg på rygg" for å få tilsendt noen cpu-kjølere til testing enn å beskytte forbrukerene imot tvilsomme webshopper. Slik kan man jo selvsagt se paa det. Og det ligger nok en liten kjerne av sannhet i det. Men alternativt kan man jo spekulere i om hw.no har sett det slik at de ikke vil leke politi, og gav NetConnection informasjon om hvordan de oensker at reklamering gjennom hw.no kan foregaa. Skal vel vaere litt varsom med injurierende uttalelser. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Poenget er at de fortsatte ETTER denne unnskyldningen... oj da det fikk ikke jeg med meg da. daså Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Har vi en liten gullgraver iblant oss? :wink: Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Sadoneger Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 høhø... artig tråd. Som journalist må jeg gi kred til gravegruppa som avslørte denne gjengen. Det handler om å vanne ut skillene mellom reklame og annet stoff. Et diskusjonsforum er selvsagt spesielt siden alle kan skrive innlegg, og jeg synes det er fint at bedriftene kan skrive inn og avklare enkelte spørsmål. Men å drive med reklame under falskt flagg, det er kvalmt. En annen sak er at dette var jo så klossete gjort at det var mest morsomt... Men få vekk juksemakerne før de ødelegger mer! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 seriøst, er det noen grunn til at jeg aldri har hørt noe negativt om netconn før nå?? jøss :oops: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det var en periode da netconnection var FYFY her på forumet. Mener å huske at brukeren normal var veldig påpasselig ovenfor folk som reklamerte for webshopper (jeg kan ta feil) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Syns Netconnection er en bra sjappe! Hvis dere hadde hatt en butikk, ville ikke dere også prøvd å spre litt reklame her og der? Tja.. Netconnection, hold on ! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Syns Netconnection er en bra sjappe! Hvis dere hadde hatt en butikk, ville ikke dere også prøvd å spre litt reklame her og der? Tja.. Netconnection, hold on ! Saken var jo at de spredde skjult reklame... Men dette er en diskusjon som er null vits i å ta opp, i og med at det er laget 9 sider på den allerede Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 *puh* for en lang tråd. Har aldri hadd noe problemer med netcon jeg, har bare handlet der en gang, men... [antakelse] Nuvel, for meg virker det som en bra butikk, som kanskje i en down-periode hva økonomi angår, prøvde å få seg litt flere kunder. Det er til en viss grad et sted i nærheten av forståelig, men jeg synes overhode ikke slikt bør tolereres. Vi vet at reklameplass koster penger, og gratis reklame får man sjelden mer av enn den man lager selv. Men de skulle spilt med åpne kort... Dette emnet er vel ferdig utdebattert, som en eller annen sa, men noe i meg talte for å poste likevel. :wink: Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 medrakil, dette ble gjort i starten av netconnection, hele jævla sjappen er bygget på svindel og bedrageri. Fordi om noen driver god service med taxitjeneste, forsvarer ikke det dem hvis de stjal taxien for å begynne. dere tar alfor lett på det. forevig brenn juksemakere netconnection vanlige folk må bygge seg opp tilstrekkelig kapital til å reklamere og satse personlig. kanskje måten netconnection framtrådte har hindret en potensiell ærlig og rederlig webkjøpmann? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hehehe. enda et desperat forsøk...hehe i morgen låner de maskina til nabon å poster mere svada...hehe biter meg fast i denne, og lar resten være opp til fantasien deres... HAN HAR ET VELDIG VIKTIG POENG Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 medrakil, dette ble gjort i starten av netconnection, hele fordømte sjappen er bygget på svindel og bedrageri. Fordi om noen driver god service med taxitjeneste, forsvarer ikke det dem hvis de stjal taxien for å begynne. dere tar alfor lett på det. forevig brenn juksemakere netconnection vanlige folk må bygge seg opp tilstrekkelig kapital til å reklamere og satse personlig. kanskje måten netconnection framtrådte har hindret en potensiell ærlig og rederlig webkjøpmann? Jeg sa da "MEN DETTE BØR IKKE TOLERERES" og "DE SKULLE SPILT MED ÅPNE KORT" gjorde jeg ikke? For å gjøre det klart da: JEG SYNES IKKE DETTE BØR TOLERERES! hw.no burde gjøre noe, noen burde kanskje melde fra til forbrukerombudet, og kanskje tilogmed politiet, ettersom dette vel er brudd på en reklamelov av noe slag. De bør få den straff de fortjener! Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Netconnection er noen uskikkelige pissonger , det mener nå jeg Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 netcon. er bygget på svindel og bedrageri!! "sparte 49 kroner" på å kjøpe på netcon. skrev en dude litt tidligere i temaet. jeg gir blanke f.a.e.n i om jeg taper en lusen 50lapp. jeg vil bare handle hos ærlige og redelige webshopper, ikke svindler pakk som netcon. og det du ikke kan få tak i på microplex eller 3dfxcool HAR DU IKKE BRUK FOR Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Dette er et utdiskutert tema. Videre drittkasting basert på "det mener jeg" kan man holde på et annet forum. Har man noe konkret man ønsker å si om denne eller andre nettbutikker foreslår jeg at man lager en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg