Gå til innhold

splittet personlighet???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:


Storkoser meg over alle de vanvittige smarte innleggene her på forumet ja.....Dere er jommen smarte der dere sitter å leker politi, språkforskere, og litt support også da...må jo få med det..


[vf]: Ja, fornøyelig er det vaffal!


Eller kommer Sir Hartge eller Borre til å disse meg igjen.....så gøy! Kanskje jeg tilogmed blir utestengt fra forumet! Det hadde vært noe det.

Er bare å ta en titt på mine innlegg og se hvem som vet hva de snakker om, og ikke.....men jeg er jo en Newbeee med MCSE sertifisering i boks nå.


[vf]: WOW!!! Da kan du kanskje forklare meg hvorfor du går amok med punktumene? På samme måte som andre som skiller hver setning med 3 - 4 kommaer?

Og: MCSE? Snart ingeniør her i gården...


Og for guds skyld....gi meg ordentlige tilbakemeldinger da...ikke fjortiss piss som er mest vanlig her på HW forumet.


[vf]: Sant, sant - med modifikasjoner. Mange 14tisser her, det er sant. Men det er mange som har peil også, da.


Takk for at du ville lese dette innlegget. Finner du noen skrivefeil, så er det bare å beklage altså.


[vf]: OK, beklagelse mottatt. Men ikke la det gjenta seg!!! :smile:


Ok Netconnection bryter markedsføringsloven, men hva med deg? Lovlig OS? Aldri kjørt for fort? Lisenser på alt av programvare? WAREZ Rulezzzzzzzzzzzz


Lovlig OS? Yep. Kjørt for fort? Jadda. Er fotgjenger for tiden. :sad:. Lisenser på alt? nope. Ha'kke råd - ennå. Warez? Tjoooooooo... men enkelte "utgivelser" er så elendige at det stinker 14 meter i motvind. F.eks. på spill der enkelte ting er rippet vekk "fordi det tok sånn plass"... Foretrekker originalene, jeg.


Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-22 15:55, Newbeee skrev:

Eller kommer Sir Hartge eller Borre til å disse meg igjen.....så gøy! Kanskje jeg tilogmed blir utestengt fra forumet! Det hadde vært noe det.


 

Kan du komme med bevis for at jeg har "disset" deg?

 

Jeg har gått igjennom de tre trådene som både du og jeg har svart i. Dvs. disse;

Splittet personlighet,

Bekjempe SPAM og

Hvorfor slik barnslighet.

Jeg har gått gjennom disse trådene, og aldri har jeg svart på en av dine innlegg eller omtalt deg med "stygge" ord.

Det nærmeste jeg kommer er ID6/7 i tråden om "barnslighet". Hvis du blir forbannet over noe slikt, og klager på meg 1 1/2 mnd. senere, tror jeg du har et stort problem.

 

Men gjerne kom med bevis på hvor jeg har "disset" deg.

Lenke til kommentar

Ok da borre....er ikke bare netconnection som har splittet personlighet...jeg også...har ikke fnugg av bevis å komme med jeg.....bare en dårlig uke...sorryyyy da. Du virker seriøs, mere enn man kan si om meg..........be hartge stenge meg ute på livstid om så er. Skal på "ferie" i 18 mnd. allikavel snart, så du skal få slippe mere tull fra n00ben Newbeee.......Har ikke tilgang til internett på Ullersmo vet du.........Take care :smile:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Er det noen som vet om noen andre webshopper enn netconnection.no som har thermaltake PSU`er i sitt sortemang? Stiller meg litt tvilende til den butikken etter å ha lest denne tråden her. Den PSU`en jeg er ute etter kjører på 25db, har 400watt. Det trenger nødvendigvis ikke å være samme PSU, men jeg vil helst ha en som ikke bråker for mye og en som koster under en halv høvding.

Lenke til kommentar

har nå lest alle postene (150 stk), og har nokon kommentarer å komme med:

 

- folk som ikkje meinar at det netcon har gjort er umoralsk og totalt uakseptabelt bør kanskje legge fram saken for nokon over 20 år... :smile:

 

- sidan HW si rolle i dette er ganske spesiell bør dei gi klare svar... det blir til dømes litt rart når "yummy" forklarer at folk kan dele ip-adresser... ok at dette er eit faktum, men det er kanskje litt liten sannsynlighet for at personen med lik ipadresse registrerer seg på her på forumet og forsvarer netcon???? eller???

det er også litt rart at han (yummy) skriver:

"Moddiser: steng denne tråden først som sist - den er meningsløs og bidrar til at forumet forsøples." slike "oppdagelser" er vel noko som er viktig for oss forbrukarane, og ikkje søppel????

 

- korleis HW har handtert saken veit eg ikkje, men det hadde vært ganske ok med ein post der dei hadde tatt avstand frå dette så fort det vart avslørt... om ikkje for anna enn å presisere at slike ting _ikkje_ vert akseptert!! første posten til HW kom over 2 månader etterpå, og då som eit forsvar mot at dei var "korrupte"... noko eg tvilar sterkt på at dei er, sjølv om denne saken har vore handsama litt rotete....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-14 01:00, skrev normal:

sjekk forøvrig studinc:


orket ikkje lese heile posten... men eit tips kan være å holde diskusjonen på eit litt meir sakeleg nivå.... :wink:

 

-----------------------------------------------------

 

har du forøvrig sett denne tråden om AGIcom???: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=78&replies=95

 

kort oppsummering:

to _nye_ brukarar (fizban og slime) frå stord registrerer seg samme dag på HW... formålet er å fortelle kor bra AGIcom.no (som heldt til på Stord) er....

det viser seg at fizban og slime er crew på ipx.no der to av eigarane av AGIcom (Anders Helland og Geir-Inge Imsland) er admins, og der AGIcom leverer utstyr... (crewet er foreløpig 8 personer, altså ikkje skremmande mange)

 

-----------------------------------------------------

 

virkar nesten som om at ein må sjekke opplysningane i forumet før ein kan stole på dei....

Lenke til kommentar

*146 postar seinare*:

da var det lest! vart ganske artig ja... :lol:

virkar som det er masse irretasjon som får utløp her i forumet :wink:

 

saken er vel egentleg enkel, berre synd at folk ikkje ser koblingen moral og netthandel... sidan "alle" handlar der fortsatt kan vi nok vente oss masse meir reklame!!!

 

det er ikkje så vanskeleg å lage 10 brukarar (som ikkje nyttar sitt eige namn :lol: ), gå på nettkafê og spre propagandaen sin!!!

 

derfor blir slik ting verre å oppdage i framtiden.. heldigvis har ikkje svindlarane så høg IQ.... :smile: (ja eg kallar netcon svindlarar!!!)

Lenke til kommentar

*Bump* (sikkert for n'te gang)

 

yummy skrev en gang i april.. [ja, jeg er enug at det er søkt og quote fra april, men så er da også denne saken noe spesiell. Tar meg derfor denne frihet]

Quote:


Denne saken er IMHO utdebattert, særlig fordi nødvendige tiltak mot netconnections utskremte er / vil bli iverksatt.


 

Er enig i at den forsåvidt er utdebatert, men hvordan endte denne saken?

Ble det iverksatt tiltak?

Ble noen bannet/utestengt?

Ble det tatt opp med nettconnection?

 

Risikerer vi at netc. fremdeles reklamerer på forumet under nye ip'er eller gjennom proxies?

Lenke til kommentar
Litt rart å utgi seg som kunde hvis han har et nick som lett kan kobles til daglig leder på netconnection?

 

Mer kelig hvordan det alltid kommer noen som er helt ferske på forumet med sånn ca 1-5 andre poster fra før og forsvarer saken ??

vi er vel ferdi med denna saken nå da. netconnection har unskyldt seg for sin dummhet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...