Lurifaksen Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 lo litt for meg selv når jeg leste gjennom noen av postene - snakk om å bæsje på tåen! Men jeg ville ike utelukket å kjøpe fra dem allikevel... hos meg teller pris veldig mye og hvis dem er billigere ville jeg kjøpt fra dem. Som han selv nevnte, ble han bra behandlet av seg selv, med raske svar på e-mail. Dette tror jeg 100% på. Det er sikkert ingen som kjøper fra dem, derfor sier de WOW! når de får mail og svarer med en gang. Og jeg tror du vil få bestillingen din rimelig kjapt, siden når det endelig kommer en bestilling, roper de hurra i kor, og løper avsted for å begynne å pakke den. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Bedre at de er glade over å få bestillingen da enn å bli ignoret som det virker som topline gjør. Jeg vil heller være en av 100 som bestiller hos netconnection enn hos de 1000+ som har bestilt hos topline og aldri fått noe.. :smile: Hyggelig å handle i en butikk der de setter pris på en. (Har ikke handla noe der, men kanskje en dag..) Lenke til kommentar
Toset Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hva feiler folk her egentlig? Er det noen av dem her som slenger dritt til netcon som egentlig har handlet hos dem? Er det noen som har negative erfaringer med dem fra handel? Har dere ikke fått varen, fått feil vare, ventet i ørten år på reklamasjon? Tvilsomt! Slike ting skjer daglig hos komplott.no f.eks, og disse har mye bedre rykte her enn netcon. Bare netcon har lave priser, og du får det du betaler for, hvorfor bry seg om hvordan de reklamerer?!? P.S. Jeg skulle bestille en liten tube med Arctic Silver 3 hos Microplex, og her kostet denne 270 inklusiv porto. På netcon tilbød de meg å sende den med brevpost, og dermed presse prisen ned til 83kr, ferdig levert! Hvis ikke dette er bra sørvis, vet ikke jeg!!! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=19231&forum=24 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-10 16:33, dominizer skrev:Hva feiler folk her egentlig? Er det noen av dem her som slenger dritt til netcon som egentlig har handlet hos dem? Er det noen som har negative erfaringer med dem fra handel? Har dere ikke fått varen, fått feil vare, ventet i ørten år på reklamasjon? Tvilsomt! Slike ting skjer daglig hos komplott.no f.eks, og disse har mye bedre rykte her enn netcon. Bare netcon har lave priser, og du får det du betaler for, hvorfor bry seg om hvordan de reklamerer?!?P.S. Jeg skulle bestille en liten tube med Arctic Silver 3 hos Microplex, og her kostet denne 270 inklusiv porto. På netcon tilbød de meg å sende den med brevpost, og dermed presse prisen ned til 83kr, ferdig levert! Hvis ikke dette er bra sørvis, vet ikke jeg!!!http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=19231&forum=24 Jadda jadda. Vi godter oss over folk som dritter seg ut, det er det hele. Hvis du naa er saa ivrig etter aa forsvare netconnection.no, saa kan jo det vaere greit i og for seg. Men du skriver veldig likt khosethl... Lenke til kommentar
normal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-02-01 14:50, Ola PeK skrev:Litt statistikk(ja eg har lite å gjere) over postane til khosethl.Netconnection nevnt 72 gongerMicroplex nevnt 12 gonger (to gonger negativt)3dfxcool nevnt 18 gongerandre(komplett, oik) nevnt 18 gongerEin del av postane snakkar og varmt om Zalman-kjølere og Nanotherm, samt at det blir oppgitt prisar på tilbod på netconnection.Dersom dette er ein og same person(noko det er ein del som tyder på) så er det vel snart snakk om rapportering til Forbrukarombodet for villeiande marknadsføring?Dette er iallfall noko moderatorar og ansvarlege i hw.no bør ta fatt i.----------------------------vet. det er rett og slett skuffende å se hvor tafatte ok.no fyrene har vært i denne saken... de låner framdeles ting fra netcon... noe som er reklame for demer dere virkelig så forbannet tafatte som dette eller LIGGER DET NOE BAK ? Lenke til kommentar
normal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-02-01 17:44, N*E*R*D skrev:Han er sikkert IKKE ALENEtipper microplex folka og komplott de fleste webshopper sjekker HW.no1 gang i måneden .................. komplott VET jeg vanker her... microplex holder seg for god til dette... de var tilogmed redde for å drive direkte dialog (de ble spurt altså!) i en post på delphi, og de oppgav alltid fullt navn når de svarte på noe Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 LOL DE ER I GANG IGJEN !!!! http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=24281&forum=12 også les de andre postene og. det er hele tiden snikreklamering ved at de putter inn http://www.netconnection.no inn blandt microplex.no og 3dfxcool.no for da kan de ikke direkte anklages,men de prøver å få innført seg selv blandt "de store" eks: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=22938&forum=12 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=23042&forum=12 DETTE ER I NYERE TID,DENNE MND BLA når **** skal ledelsen i hW.no ta og gjøre noe med dette? er dere virkelig så blind at bare dere får en vifte i ny og ne (det er faktisk ikke av rein giverglede) så holder dere unna? er dere virkelig så korrupte? [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-04-07 23:14 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 HAr nylig handla der faktisk med visa og heile pakka. bestillte på tirsdag og på torsdag lå pakken på mitt postkontor. DET er vel bra vel.. Ikke verdens største utvalg, men de hadde det jeg trengte og til lavere pris en hva både microplex og 3dfxcool kunne tilby. Lurte på noe i forumet til overklokking.no og fikk svar fra de i netconnection. Synest det er greit jeg så lenge de ikke er tvil hvem annbefalingen kommer fra. Med porto og forsendelseskostnader ble det billigere en samme ordre fra microplex uten porto. Sparte vel en 150 kroner tenker jeg. Så kan jo de som er forlovet med microplex og 3dfxcool bare holde seg til de. Jeg har ikke blitt skuffa av netconnection enda i hvert fall. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-03-11 20:04, normal skrev:komplott VET jeg vanker her... microplex holder seg for god til dette... de var tilogmed redde for å drive direkte dialog (de ble spurt altså!) i en post på delphi, og de oppgav alltid fullt navn når de svarte på noe Vel Microplex gutta leser dette forumet og skriver innlegg her. Personlig mener jeg det er meget bra. IMHO burde alle webshopper overvåke forumet. Da får de nyttig input som kan være bra for oss forbrukere. Den store forskjellen er jo at Netconnection gjorde tabben med å poste snikreklame og være anonyme. Microplex kommer på ingen måte med anbefalinger eller reklame. Dem opplyser. Slikt skader ikke oss forbrukere, det gagner oss :smile: Innlegget jeg linker til er et godt eksempel. Kjempegreit å få vite at dem vurderer nye varer som vi savner. Quote: Hva feiler folk her egentlig? Er det noen av dem her som slenger dritt til netcon som egentlig har handlet hos dem? Jeg bare må få kommentere den der. Nå har jeg riktignok handla hos NC(og var fornøyd med handelen), men folk trenger ikke ha handla hos NC for å se(og ha meninger om) at dem BEVISST har drevet å villedet oss forbrukere ved å komme her på forumet som forbrukere for å drive snikreklame for seg selv. Oppførselen som er vist fra Netconnections side er skandaløs og vitner om ekstremt lav moral. Dette handler ikke om å få varen eller ikke. Dette handler om at en butikk bevisst har manipulert forbrukere til å kjøpe deres produkter og dermed får kanskje forbrukeren en annen vare en det han ellers ville ha endt opp med. Dersom du ikke klare å se dette og at det er galt vil du enten gjøre det når du blir eldre eller så har du et forvrengt syn på hva som er rett og galt her i verden. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-07 23:57 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 >>Den store forskjellen er jo at Netconnection gjorde tabben med å poste snikreklame og være anonyme.<< Gjorde? jeg sitter jo her og legger fram hva de HAR GJORT SIDEN DE LOVET Å STOPPE. De står fortsatt fram som anonyme ! Fordi omdere får grei service derifra,så svindler de dere. Tenk på de andre som må slite seg gjennom hardt arbeid og stor økonomisk risiko gjennom å satse på reklame når de skal opprette et slikt foretak. Jeg kan godt si at om netcon ikke hadde drevet denne usmakelige buisnissen her inne så hadde de ikke tjent fem flate øre i forhold til det de gjør.. Enkelte av dere naive fjotter handler der fordi dere sparer noen få lusne kronerpå noen av varene eller frakten (slett ikke alle, TT Silent viking feks er jo på grensen til landeveisrøveri) så spør jeg dere: Er tilliten deres virkelig også BILLIG ? Misforståmegfor all del ikke. Jeg synes ikke netcon er det spor billige, men for dere som mener... Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-04-08 16:48, normal skrev:>>Den store forskjellen er jo at Netconnection gjorde tabben med å poste snikreklame og være anonyme.<<Gjorde? jeg sitter jo her og legger fram hva de HAR GJORT SIDEN DE LOVET Å STOPPE. De står fortsatt fram som anonyme !Fordi omdere får grei service derifra,så svindler de dere. Tenk på de andre som må slite seg gjennom hardt arbeid og stor økonomisk risiko gjennom å satse på reklame når de skal opprette et slikt foretak. Jeg kan godt si at om netcon ikke hadde drevet denne usmakelige buisnissen her inne så hadde de ikke tjent fem flate øre i forhold til det de gjør..Enkelte av dere naive fjotter handler der fordi dere sparer noen få lusne kronerpå noen av varene eller frakten (slett ikke alle, TT Silent viking feks er jo på grensen til landeveisrøveri) så spør jeg dere: Er tilliten deres virkelig også BILLIG ?Misforståmegfor all del ikke. Jeg synes ikke netcon er det spor billige, men for dere som mener... OG HW.NO TEAMET: DERE HAR FORTSATT TIL GODE Å REAGERE !!! De har allerede fått en advasel, den har de nå brutt: ikke sitt som noen vifte-takstometer-horer og se på! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg er ingen fjott! Priser vil alltid variere og når jeg vlge å handle der jeg sparte mest penger og de i tillegg hadde det jeg var ute etter så får andre bare gi seg en lang blås i det.. Hadde egentlig tenkt å handle på microplex, men der har jo prisene steget etter satsingen på dinside (masse microplexreklame der for øyeblikket). Jeg kjøpte en zalman cnps 5100cu for 350 på Netconn. og samme kjøler kosta jo 392 på microp. Jeg går ikke glipp av 42 kroner på grunn av jeg ikke har testa butikken før. Går ut i fra at butikken er seriøs og gir de i hvert fall ett forsøk før jeg går ut å kaller på hele verdens vrede mot den butikken. Noen som har opplevd noe negativt med denne butikken? I så fall er det bedre å ta det opp i første omgang med personene som jobber i butikken en å slenge dritt og *****skap her. Det står dessuten i signaturen både mailadresse til netconnection og hjemmeside netconnection. Det hadde kanskje vært bedre om de hadde kalla seg for netconnection da. Så kunne microplex hete microplex og 3dfxcool.. ja dere klarer vel å gjette hvor jeg vil hen. Da hadde det ikke vært no problem å vite hvor de kom i fra. De måtte i tillegg være nøye med hvilke råd de gav etter som "alle" ville være ute etter å foreslå noe bedre. Jeg synest det er greit jeg at personer i butikkene er innom forumet av og til. Blir litt mer personlig og en henviser seg til en person i stedet for en butikk. Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 StoneScream: Ser ut til at du ikke helt skjønner poenget her. Først av alt det netconnection har gjort er forbudt i følge loven om reklame! Man har ikke lov til å uriktig utgi seg for å være en fornøyd kunde når man er daglig leder i samme bedrift. Da prøver man å lure kunder til sin butikk. Dette har ikke noen med priser og service å kjøre. Det er et Etikk og moral spørsmål. Så da kommer det andre punktet. Vil man handle med slike bedrifter og dermed oppfordre til en slik mangel på Foretnings etikk? Hvor vil i tilfellet det ende? Vi som kunder må kunne stole på de vi velger å handle med. Nå er kanskje brukerne her litt i særstilling siden de fleste har litt peiling på det de driver med og dermed unngår, stort sett, å kjøpe katta i sekken. Punkt tre er at slikt undergraver troverdigheten til de mange seriøse og dyktige menneskene som svarer på innlegg og kommer med råd til folk på forumet her. Derfor er det svakt av redaksjonen i HW.no å ikke ta opp saken på sin hovedside og/eller konfrontere Daglig leder i netconnection med dette. Gaute [ Denne Melding var redigert av: Gaute på 2002-04-09 10:31 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Noen her som har handlet hos EDB-Service? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 18:52, Dan Hansen skrev:Noen her som har handlet hos EDB-Service? jada de er dritbra Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 18:53, Dan Hansen skrev: Quote: On 2002-04-10 18:52, Dan Hansen skrev: Noen her som har handlet hos EDB-Service? jada de er dritbra Kult, da kan jeg ve... øhhh... ooops eee...hehe Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hehehe... full innertier, Dan :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 DE GIR SEG VISST ALLDRI! http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=24853&forum=12 kheen bla igjennom meldingene hans og se det samme patetiske mønsteret gjentar seg k(hennet)h(olseth)een(?) HW.NO LEDELSEN, DERE SOM SÅ SØTT OPPFORDRER TIL Å TA KONTAKT OSV I STEDET FOR Å SPAMME; HVILKET SIGNAL ER DET DERE SENDER UT NÅ DA? TIPPER DE HAR AKSJER I DEN BANDITTSJAPPEN JEG Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 18:53, Dan Hansen skrev: Quote: On 2002-04-10 18:52, Dan Hansen skrev: Noen her som har handlet hos EDB-Service? jada de er dritbra Herregud saa bra! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: normal skrev (2002-04-10 23:21):DE GIR SEG VISST ALLDRI!http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=24853&forum=12kheenbla igjennom meldingene hans og se det samme patetiske mønsteret gjentar segk(hennet)h(olseth)een(?) ok, hvis detta er samme duden so er de blitt værre, men jeg tror du kjefter på uskyldige personer her. I følge profilen hans har han e-post [email protected]. Det hender jo rett som det er at vi gir andre tips om hvor de skal kjøpe ting så ikke trekk fram alle poster som nevner netconnection som vrang-reklame. Missforstå meg rett, jeg er veldig i mot måten de gutta har drivi på her, det hadde vært god reklame for dem å poste masse på forumet, men da sakelige svar og informative poster under nick som holseth@netconnection o.l. Sånne ting setter vi pris på, ikke sant? Det er jo ingen ting som er bedre å få tilbakemelding fra MP eller 3dfx som tydelig viser at de har vår synsvinkel (overklokker og casemodder) og ikke bare komersielt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg