Gå til innhold

splittet personlighet???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desuten gjør det ikke noe og nevne en butikk/webbplass der hvor du kan få kjøpt noe billig og bra kjøleutstyr så lenge du ikke reklamerer for butikken direkte og da mener jeg skrive en post fra begynnelsen av som en reklame på butikken.

 

Det jeg mener er att man kan da vel svare på ett innlegg uansett om man jobber innenfor data eller ikke eks :

noen skriver hvor og hva er best innen kjøling av CPU og en som jobber i en butikk¨svarer att den beste og billigste finner du hos oss.

Så striks kan man da ikke være , fordi skal man være såå striks så kan man vel beskjylde 20% av alle her på forumet for og være innhabil da jeg tror det er en mengde av oss som jobber i datarelaterte yrker , og det må da kunne gis gode råd uansett om du jobber i en databutikk eller på en annen datarelatert "bedrift"

det syntes nå jeg da ... så vær nå ikke for streng dere alle mot nettconection , de er faktisk billige og bra :smile:

Lenke til kommentar

Desuten tror jeg faktisk att netbutikkene(annsatte der) ville satt pris på att de kunne gå inn og SVARE på andres spørsmål om data og dataprodukter da de sitter inne med masse kunnskap på dette planet , og så lenge det KUN er ett SVAR på andres spørsmål og IKKE en post startet opp som en reklame så syntes jeg det er innenfor rimelighetens grenser, desuten tror jeg dette kan få meget positive konsekvenser for hardware.no da nettbutikkene syntes deres forum og sider er meget bra og gjerne vil reklamere med bannere der :smile:

så dømm nå ikke for hardt...

det er jo mange som vil hjelpe og ikke bare selge !

Lenke til kommentar

Jeg syns dette er en meget alvorlig sak.

 

Er fullstendig enige med dere som mener at det siste innspillet fra NetConnections side,

rett og slett var å "spille" helter, beklage sine feil, for så og tro at alt er bra igjen.

 

Såpass mye kan jeg si, at Netconnection ikke er en butikk jeg kommer til å handle hos med det første.

Betaler heller litt ekstra, og handler hos 3DFXCool, Oik eller Microplex.

 

En liten melding til netConnection gutta der de lurer bak sine identiteter:

Dette kommer til å forfølge dere helt til firmaet deres blir lagt ned...

Folk legger merke til slikt som dette, og ut i fra handlingene deres, er det jo ikke særlig positivt.

 

 

Jaja...

Det er mange gale mennesker....

Lenke til kommentar

Quote:


GTS skrev (2002-02-04 19:43):

Jeg syns dette er en meget alvorlig sak.


 

 

Veldig off-topic, men du må endre signaturen din. Den du bruker er ALT for stor (både i format, og i antall KB). Dersom dette ikke blir fulgt opp vil vi forby bruk av bilder i signaturen noe som vil gå ut over samtlige brukere på forumet.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Fy dæven hvor mye dritt er det mulig å vasse gjennom på en så kort stund? *ROFL*

 

kan man være sikker på at netcon.no har vert med i denne tråden da?

jeg driter langt opp i stakan om netcon,handler ikke der uannZ...men rofl igjen, kj3ll,glad for at noen har øynene oppe her på forumet..!

Syns at denne tråden burde gjennopplives,det er så hylende morsomt å lese om tabbene til en eller annen der ute :smile:

 

M mvh John

Lenke til kommentar

Jobber ikke på netconection, men de er en liten webshop som ikke har spenn til noe ordentlig reklame , derfor får de en av de ansatte til og ta seg en tur innom her og skriver noe positivt.

 

Greit nok det , men de burde ha opgitt seg for og være butikken og IKKE kunder.

HAr handlet på netconetction en gang og er fornøyd.

 

De har gjort en tabbe , men de svarer og unskylder.

Men vi har alltid fått det vi betaler for , så hva er galt med og Spare noen kroner??

 

 

Så lenge sevicen og prisene er bra så handler jeg der flereganger.

Lenke til kommentar

Quote:


noen skriver hvor og hva er best innen kjøling av CPU og en som jobber i en butikk¨svarer att den beste og billigste finner du hos oss.


Ja, så lenge de sier fx Hei, jeg kommer fra PS Data, vi har det du ser etter billig!

og ikke, som de har gjort her; Hei, jeg har handla hos netconnection, de er dritbra ass, bra sørvis og hyggelige folk

og på den måten late som de er en fornøyd kunde, og ikke si noe om sin egentlige foebildelse til butikken.

Hvis de bare hadde hatt fx

--Sjæf i Netconnection

i sig.en hadde det vært en del annerledes.

Lenke til kommentar

Ja dette var underholdende.

 

At folk kan ha saa lav IQ er nesten utrolig.

Legg merke til at denne tosken( Netconnection ) skriver:

 

"Dette er for ordens skyld, både det FØRSTE og siste innlegget under denne tråden fra Netconnection."

 

Men saa har han jo posta som 'quickerz' foer da... ikke saa quick i skallen nei...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...