Gå til innhold

splittet personlighet???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

quickerz skrev (2002-02-01 18:43):

Kikket litt på innleggene til khosethl, og jeg skjønner ikke helt hvordan det er villedende reklame, når det som blir oppgitt er priser og hvor man får kjøpt produktene som blir etterspurt.

Tror heller det er KJ3LL som har et problem med netconnection??

Når man utgir seg for å være kunde er det veldig vill-ledende. Hvis du vil ha eksempler skal du gjerne få det:

http://forum.hardware.no/frames/hovedside....id=1778&start=0

http://forum.hardware.no/frames/hovedside....d=2009&start=10

http://forum.hardware.no/frames/hovedside....290&forum_id=12

blandt mine "favoritter":

http://forum.hardware.no/frames/hovedside....id=3287&start=0

http://forum.hardware.no/frames/hovedside....372&forum_id=24

Jeg sier ikke at han utelukkende reklamerer for seg selv, noenganger skuler han det godt ved å trekke inn andre nett butikker, og han har også svart på teoretiske spørsmål. Det som er feil er at disse "reklamepostene" eksisterer. Gjør meg litt pist at det går ann å være så frekk.

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-02-03 16:20 ]

Lenke til kommentar

hei! har lest litt om dette her...og synes det er latterlig slik som netconnection holder på. Pga dette tror jeg nok de mister mange potensielle kunder. HVIS denne personen skal opptre i forumet BØR han gjøre det samme som Microplex gjør,Skrive navnet sitt og stilling i firmaet i sin signatur, Microplex folka skal ha ros for sine opptredener på hw.no forumet synes jeg.

hehe han har tabbet seg ut BIG TIME med den ipen LOL! :grin:

Lenke til kommentar

jepp..og jeg tviler sterk på at quickerz har bestilt den vifta da :smile: rororo..kanskje han trenger et par ekstra lange årer for og komme seg vekk fra den saken her.

Tror nok de fleste bestiller varer fra det stedet som er billigst og som har best kundeservice.

Det gjør i hvertfall jeg.

Det stedet jeg kan anbefale da er multicom :smile:

Har aldri blitt lurt av dem,og jeg har fått byttet hardware jeg har hatt problemer med lett.

Mvh

Mio.

Lenke til kommentar

BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED BUSTED

det her må hvere så pinlig for deg quikerz og hva **** du kaller deg

KOM IGJEN VI SKAL ALDRI MER HANDLE HOS NETTCONNECTION.NO MER

1800XP 1533MHZ m taisol kobber vifte på et SOYO dragon+- 2x ddr256mb cas 2.5

chieftech dragon m dør miditower sølv

audegy player-geforce 2 mx 400-trust multibass 410-12xdvd-10xbrenn- RAZER1000-DUALOPTICAL-FuNC1030-slimworks500-

[ Denne Melding var redigert av: N*E*R*D på 2002-02-02 00:52 ]

Lenke til kommentar

hehe..jeg reklamerer ikke for Multicom Magfa :smile:

Er en privatperson som har handlet fra dem i mange år.Hvis noen her vet om andre butikker som har bra service og priser så kom med dem.da handler jeg derfra neste gang.

Liker msi HK..noe multicom ikke har..det er minus bare..så har dem dårlig utvalg av skjermkort.

Men servicen er innmari bra.

Snikreklame som de folka med vifta her driver med er jo bare latterlig.

Folk handler hvor dem vil.

Jeg kan godt betale litt mer bare jeg får bra service :smile:

Mvh

Mio/spurven

[fet pc]

Lenke til kommentar

LOL! Fikk meg et latterbrøl med det med IP'n. Først blir de busted, så isteden for å holde kjeft eller å svare med sitt orntlige nick, så kommer de på banen og prøver å svartmale KJ3LL og hans påstander... blir busted igjen.. hehe ... at det går an.

Det er bra vi har noen klovner på forumet :grin:

Lenke til kommentar

Herreguuuuuuuuuud!! Dette er den morsomste threaden jeg har lest på lenge.. Med en gang man leser argumentene fra "quickers" aner man ugler i mosen, men man tror ikke at det går an å være så dum. Likevel viser det seg at det faktisk gjør det! :smile:

Kan forsåvidt skjønne at netconnection må være både daglig leder og medarbeider for å gjennomføre dette. Det går rett og slett ikke an å være så dum alene.. :smile:

Netconnection har virkelig bæsjet på leggen her. At det går an å være så fullstendig useriøs, sleip og bakstreversk som de har vært i denne saken er jo helt utrolig. Hele saken minner meg om de to gode naboene på barne-tv for mange år siden. - Man tviler hele tiden på at det går an å være så dum, men akkurat da tvilen er på sitt største beviser de at det faktisk går an å bli _dummere_! :smile:

GG netconnection.no!

Lenke til kommentar

Neppe. Han oppgir ikke en gang butikk. Er det en bløff, er det ikke mange ikke-nløffer igjen på forumet. :grin::lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hva er best av GF3 og Radeon? :razz:

Hva er best av Intel og AMD? :razz:

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-02 21:20 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...