Gå til innhold

splittet personlighet???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*KNEGG* LOL!

 

 

Netconnection ?? Nææææi... NetDisconnection

 

snakk om n000bas websjappe, der kommer eg aldri til og handle i fra i allefall. Og alder har eg gjort det heller.

 

 

 

prehehehehe

 

 

 

_________________

Mvh.

Cornel

 

AMD Athlon XP 1700+ 512 Mb Apacer RAM

Asus GeForce 3 Pure Asus A7N266-E

2x60GB IBM 60GXP nForce APU Sound

Microsoft Explorer Optical mouse Ericsson T65 Cosmic Blue

 

[ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-02-03 03:06 ]

Lenke til kommentar

LOL! at det går ann!

 

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=10880&forum=12

 

rolfhansen

 

 

Registrert:

2001-10-25

 

Meldinger: 202 Postet: 2002-01-21 00:20 ID: 1

--------------------------------------------------------------------------------

Har noen sjekket svarene til denne testen på http://www.netconnection.no

Ikke det største grunnlaget foreløpig, men det ser ut som om det er en del folk som er villige til å betale mye for en stillegående PC..

 

*****************************

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=1324&forum=12

 

rolfhansen

 

 

Registrert:

2001-10-25

 

Meldinger: 202 Postet: 2001-11-06 21:09 ID: 13

--------------------------------------------------------------------------------

Netconnection selger Alpha + Enermax + Arctic for 695,- , ikke 795,-. Så da koster alpha + vifte like mye som hos micro, og du får i tillegg arctic med på kjøpet... porto er billigere, og du kan betale med visa og slipper oppkravsgebyret..

Har mailet litt frem og tilbake med netconnection folkene, og supporten der er upåklagelig.. De svarer kjapt på mailer og virker veldig hyggelige..

 

 

 

******************

 

 

 

Jaja, klart han synes at han sjølv er hyggelige!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-03 03:40, Cornel skrev:

LOL! at det går ann!





rolfhansen



Registrert:

2001-10-25


Meldinger: 202 Postet: 2002-01-21 00:20 ID: 1

--------------------------------------------------------------------------------

Har noen sjekket svarene til denne testen på

Ikke det største grunnlaget foreløpig, men det ser ut som om det er en del folk som er villige til å betale mye for en stillegående PC..


*****************************




rolfhansen



Registrert:

2001-10-25


Meldinger: 202 Postet: 2001-11-06 21:09 ID: 13

--------------------------------------------------------------------------------

Netconnection selger Alpha + Enermax + Arctic for 695,- , ikke 795,-. Så da koster alpha + vifte like mye som hos micro, og du får i tillegg arctic med på kjøpet... porto er billigere, og du kan betale med visa og slipper oppkravsgebyret..

Har mailet litt frem og tilbake med netconnection folkene, og supporten der er upåklagelig.. De svarer kjapt på mailer og virker veldig hyggelige..




******************




Jaja, klart han synes at han sjølv er hyggelige!




 

 

 

og så denne da

ROFLOLMAO 3k+

FY **** JEG FÅR FNATT:

 

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

On 2002-01-21 00:20, rolfhansen skrev:

Har noen sjekket svarene til denne testen på http://www.netconnection.no

Ikke det største grunnlaget foreløpig, men det ser ut som om det er en del folk som er villige til å betale mye for en stillegående PC..

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Overasket over at noen faktisk har vært innom Netconnection og tatt seg tid til å stemme på at de er villig til å bruke 0,- for å få seg en stillegående PC. Hva er da vitsen med å besøke Netconnection?? De selger jo bare stillegående vifter

 

---

omg.. O M F G at det går an... jeg holder på å sprekke jeg blir så provosert og samtidig giret glad for å avsløre det :lol:

 

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-02-03 13:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-03 14:15, thomasr skrev:

Jaja, da var saken oppklart, og så lenge dette ikke intreffer igjen, har ikke jeg noe imot å kjøpe ting fra netconnection. Hvis det derimot skjer igjen, ville jeg for alvor begynt å tvile på seriøsiteten. :smile:


 

-------------

 

VAH? :evil:

 

det er jo ikke akkurat som om de har innrømmet det selv da. tvert imot bruker de enda sleipere triks for å snike seg unna. passe på og IKKE gå på disse unnskyldningene nå, etter som de har skjønt at har lagt det store egget og nå prøver vri seg unna på en påtatt saklig måte. ALLE i netcon var med på dette, og det sier litt.. nei ikke bare litt, faktisk ALT om disse.

 

mener du virkelig at vi forbrukere skal finne oss i dette?

 

Skal personer som driver foretak som bryter norsk lov og regelrett gjør narr av kundene, for senere forsøke å "kjøpe" seg inn tilitt selv igjen virkelig tilgis. AIDONTINKSÅ, gjør virkelig dù?

 

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-02-03 18:10 ]

Lenke til kommentar

normal: Nei, jeg mener ikke at vi skal finne oss i dette, på ingen måte! Men, jeg betraktet det netconnection skrev her på forumet som en innrømmelse, og at de erklærer å ha gjort en tabbe. Bl.a. så sier de:

 

"et hele har helt klart utviklet seg, fra å gjøre webstedet kjent, til noe helt annet......, reklame!!!.

 

Og vi har ryddet opp, slik at det vil heller ikke bli flere innlegg under andre navn etc.

 

Nok en gang beklager vi det inntrufne, og forsikre dere om at det ikke vil skje igjen."

 

Dette tar jeg som en soleklar innrømmelse fra netconnection. Hvis det ikke er det, så er jo saken en helt annen, men de beklager tross alt det som har skjedd flere ganger, og lover å rydde opp. Så sant dette skjer viser jo det at de faktisk ikke vil holde på med det mer. Skulle dere derimot se noe annet, så ville jeg absolutt ikke føle at jeg kan stole på netconnection. Men etter den siste uttalelsen deres, har jeg ikke problemer med det. Hvis noen har noen ytterligere synspunkter for/imot dette, bare send over en mail, så skal jeg svare med glede :smile: (ps.: jeg jobber ikke for netconnection :wink: )

Lenke til kommentar

OMG har du LEST alle postene her du eller?

 

ISTEDET for å inrømme gikk heller netcon under ett nytt psuedonym for å forsvare seg selv og uskyldiggjøre hva de har gjort.

 

Hvis det ikke hadde vært for noen uhyre oppmerksomme brukere her på forumet, hadde dette fortsatt med hundre prosent sikkerhet (ettersom det de gjorde viste ENDA mer av hvor langt de var villig til å gå).

Det er først nå, når de virkelig har skjønt at de har drete skikkelig grønnbrunt og hardt på draget, når de ikke har noen andre utveier, at de desperat forsøker å redde siturasjonen gjennom en siste utvei å unnskylde seg med en påtatt saklighet for å redde tapt ansikt... det provoserer meg vanvittig at dette faktisk synes å virke på slike som deg (ikke noe personlig ment) ettersom jeg ikke synes de fortjener det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

All PR er god PR...

Har aldri hørt om netconnection før jeg pløyde gjennom alle innleggene på forumet. Tør vedde en tier på at at antall treff på sidene deres har økt betraktelig den siste tiden.

Må si at dette er det morsomste jeg har lest på lenge. :smile: :smile: :smile:

 

Nån har driti på draget...

 

_________________

http://homepage.mac.com/deadtroll/

 

 

[ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-02-03 23:44 ]

Lenke til kommentar

Hvis jeg faktisk skulle ha noe vifte/kjøle greier, så ville jeg ikke se bort fra netconnection som en ok _nettbutikk_ pga dette.

Greit nok at folkene som gjorde dette har drette seg ut både her og der! Men så lenge de ikke driter på varene, men sender de ut som avtalt, så er det vel et fett?

Lenke til kommentar

Synes det er bra at netconnection gav et svar og innrømmet at de har driti seg ut på dette. Personlig kommer jeg til å følge med på neconnection sine sider og se hvordan de klarer å presse prisene, men for meg har de hat ett for tynt utvalg så langt til at det har vørt interresant å bestille noe. Jeg bestiller ikke en ting på internett fordi den er på tilbud, man må jo tenke på porto/eksp.gebyr. Skal jeg bestille no skal jeg kunne kjøpe flere ting jeg trenger fra samme butikk.

Lenke til kommentar

Vel, "bukse" og "knær" er to ord som ligger i luften :smile: men det var i grunn bra at butikken i alle fall kom med en bekreftelse.

 

Nå tror jeg i grunn veldig lite på at dette er det eneste tilfellet hvor webshopper er innom for å reklamere for seg selv, kanskje hw.no burde sette opp noen regler for hvordan butikkene skal forholde seg til forumet og heller tildele dem en konto og forsøke å få dette inn i litt mer ordnede former.

Jeg tror det er fint for oss brukere at butikkene følger litt med her.

 

I alle fall blir det nok ikke mye morsomt å være den neste butikken som blir tatt slik :grin:

Lenke til kommentar

Ser det er mange folk her som sier de aldri skal handle hos Netconection. Det er greit, det kommer sikkert ikke jeg heller til å gjøre. Folkene har gjort en ufattelig tabbe i denne saken. MEN de lover bot og bedring, og viss de er billigere på de/den tingen jeg er ute etter, så ser jeg ikke bort ifra at jeg kommer til å handle hos dem alike vel. Pris er veldig viktig for meg, og jeg tror at en kan få bra service fra firmaet, de har jo litt å rette opp i på den fronten. Dårlig service fra dem vil jo vera det samme som om de skyter seg i (den andre) foten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...