Gå til innhold

splittet personlighet???


Anbefalte innlegg

folkens,,,jeg trenger litt hjelp til en nøtt som jeg ikke klarer å knekke her,,,

 

brukeren "khosethl" skrev følgende i en annen tråd:

 

Quote:


Surfa litt rundt på de vanlige webshoppene jeg sjekker, så så jeg at netconnection.no har har tilbud på alpha med enermax og arctic.
under "tilbud"

Mitt spørsmål er er denne bra eller? De hadde skikkelige lave fraktkostnader hvis en bestilte med forhånsbetaling. 55,-


 

dette virker jo greit nok,,,karen har surfa innom sidene til netconnection.no og lurer på om noen har erfaringer og so on,,,

 

om vi leser litt videre i andre poster khosethl har postet finner vi at han stort sett reklamerer for netconnection i annehver post han skriver,,,greit nok,,,sjappa trenger kunder så de har bedt noen kompiser om å spre litt reklame,,,men så folkens,,,slo det meg plutselig,,,

 

daglig leder i netconnection heter kenneth hoseth lund,,,kenneth hoseth kund,,,khosethl,,,er det bare meg eller driver sjølveste daglig leder i sjappa å utgir seg for å være KUNDE her på forumet,,,og kommer med anbefalinger som om han var kunde hos døm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det stemmer så blir det vel stopp på reklamen fra nå av... hehe.. PATETISK!

 

Quote:


On 2002-02-01 01:32, KJ3LL skrev:

folkens,,,jeg trenger litt hjelp til en nøtt som jeg ikke klarer å knekke her,,,


brukeren "khosethl" skrev følgende i en annen tråd:


Quote:


Surfa litt rundt på de vanlige webshoppene jeg sjekker, så så jeg at netconnection.no har har tilbud på alpha med enermax og arctic.
under "tilbud"

Mitt spørsmål er er denne bra eller? De hadde skikkelige lave fraktkostnader hvis en bestilte med forhånsbetaling. 55,-


 

dette virker jo greit nok,,,karen har surfa innom sidene til netconnection.no og lurer på om noen har erfaringer og so on,,,

 

om vi leser litt videre i andre poster khosethl har postet finner vi at han stort sett reklamerer for netconnection i annehver post han skriver,,,greit nok,,,sjappa trenger kunder så de har bedt noen kompiser om å spre litt reklame,,,men så folkens,,,slo det meg plutselig,,,

 

daglig leder i netconnection heter kenneth hoseth lund,,,kenneth hoseth kund,,,khosethl,,,er det bare meg eller driver sjølveste daglig leder i sjappa å utgir seg for å være KUNDE her på forumet,,,og kommer med anbefalinger som om han var kunde hos døm?

 

 

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-01 11:29, Ola PeK skrev:

Hahaha, dette er iallfall mat for moderatorar.

Fysjom.

Men hvis det no er slik det heng saman, kor dust går det an å bli. Nicket er jo nesten fullt namn og adresse med skilt: "Kast meg ut frå forumet"


 

kan ikke dere i netconnection gi tilbakemelding på denne tråden?

 

synes dere selv at dere fortjener å ha tilgang til forumet når dere lurer folk på denne måten og påstår at dere er kunder i deres eget firma når dere selv poster? eller at dere i det hele tatt fortjener at kunder besøker ei nettsjappe som tydeligvis baserer seg på å svindle folk på denne måten?,,,

Lenke til kommentar

Hvis han virkelig er daglig leder i bedriften er den sjappa enten dømt til å gå nedenom og hjem, eller så har fyren gått virkelig langt for å kamuflere seg som vanlig forumbruker. Han kommer nemmelig med sinsykt mange "nybegynner"-kommentarer når det gjelder kjøling, noe han burde ha peil på hvis han skal selge det.

 

[ endret av Xell den 2002-02-01 14:02 ]

Lenke til kommentar

Litt statistikk(ja eg har lite å gjere) over postane til khosethl.

Netconnection nevnt 72 gonger

Microplex nevnt 12 gonger (to gonger negativt)

3dfxcool nevnt 18 gonger

andre(komplett, oik) nevnt 18 gonger

 

Ein del av postane snakkar og varmt om Zalman-kjølere og Nanotherm, samt at det blir oppgitt prisar på tilbod på netconnection.

 

Dersom dette er ein og same person(noko det er ein del som tyder på) så er det vel snart snakk om rapportering til Forbrukarombodet for villeiande marknadsføring?

 

Dette er iallfall noko moderatorar og ansvarlege i hw.no bør ta fatt i.

Lenke til kommentar

Hvis det er samme personen synes jeg fatisk det værste er de postene som er lagt opp som: "jeg har tenkt å kjøpe..... er den noe bra" eller "netconnection har.... på tilbud, har noen erfaringer med denne. Det er et ganske bra tillbud er det ikke?" o.s.v. og dette har han faktisk holdt på med siden oktober.

 

[ endret av Xell den 2002-02-01 16:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-01 16:01, Xell skrev:

Hvis det er samme personen synes jeg fatisk det værste er de postene som er lagt opp som: "jeg har tenkt å kjøpe..... er den noe bra" eller "netconnection har.... på tilbud, har noen erfaringer med denne. Det er et ganske bra tillbud er det ikke?" o.s.v. og dette har han faktisk holdt på med siden oktober.


 

mine favoritter er der "khosethl" kommer med innlegg og "thorhansen" svarer eller omvendt,,,de har liksom en dialog gående mellom 2 kunder hos netconnection,,,mens den ene er daglig leder der og den andre medeier/jobber der,,,

 

det er så bra hele opplegget så jeg får kuldegysninger,,,

Lenke til kommentar

Er ny på dette forumet, men hvis dette firmaet har disse produktene som dem sier, og det virkelig er de som eier det som reklamerer.

Har dette noen betydning for deg, dere eller meg selv?

Jeg har behov for enkelte løsninger som vil gi meg den kjølingen jeg har behov for, og jeg visste ikke om dette firmaet før jeg fikk se dette forumet. Har nå vært og sjekka siden deres, og jeg personlig syns den virker ryddig, og de har en fin måte å betale på, slik at man slipper frakt. (har bestillt en thermaltake silent viking PÅ21DB.)

 

Så mitt synspunkt på dette er at de kanskje reklamerer litt, men gjør dette noe??

For min egen del, syns jeg det er fint slik at jeg endelig kan få en litt mer stille pc.. For det er vel fler med AMD her regner jeg med...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-01 17:46, quickerz skrev:

Så mitt synspunkt på dette er at de kanskje reklamerer litt, men gjør dette noe??

For min egen del, syns jeg det er fint slik at jeg endelig kan få en litt mer stille pc.. For det er vel fler med AMD her regner jeg med...


 

Faktumet er nok at de reklamerer ja... og det skal de vel strengt tatt betale hw.no for hvis de ønsker å reklamere gjennom dem.

 

Hvis det er et fnugg av sannhet i dette syns jeg det virker utrolig talenløst.

Lenke til kommentar

ne fleste nett butikkene som microplex og 3dfxcool har nok folk som snoker rundt på forumet her og jeg synes faktisk det er bra, for da kan de bryte inn og svare på spørsmål. Men når de begynner å utfi seg for å være kunder som har positive erfainger hos sin egen butikk og negative erfaringer hos de andre gir det oss som kunder et missvisende bilde på hvordan folks erfaringer med de forskjellige butikkene er. Det kan godt hende at Netconnection er en bra butikk og at de som har handlet der har gode erfaringer, men det disse eierene driver med er vill-ledende reklame of det er forbudt etter norsk lov.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke dømme noen på forhånd, men hvis dette er tilfellet synes jeg at det er smakløst av nevnte firma. Jeg ville sett positivt på om det kom en uttalelse fra fornermede eller hw.no.

 

Jeg kom akkurat på at jeg kansje skulle lese gjennom regelverket for posting her, men...hvor finner jeg det nå a? *ops* borte? :

Lenke til kommentar

Kikket litt på innleggene til khosethl, og jeg skjønner ikke helt hvordan det er villedende reklame, når det som blir oppgitt er priser og hvor man får kjøpt produktene som blir etterspurt.

 

Se her

 

Tror heller det er KJ3LL som har et problem med netconnection??

 

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-02-03 16:17 ]

Lenke til kommentar

Poenget er at han utgjev seg for å vere noko anna enn det han er i eiga vinnings hensikt.

Og det er forkasteleg uansett om det ikkje er noko personleg problem for deg, quickerz.

 

Tillegg:

Men det godt mogleg at dette er eit større problem som omfattar fleire personar. Det er det store problemet med anonyme postingar.

Etterlyser *klare* retningslinjer frå hw.no-folka på dette. Som tidlegare nevnt er nok dei interesserte i å få betalt for reklamen.

 

Så langt eg kan sjå er det eit minstekrav at alle som har kommersielle interesser i noko som berører tema skal flagge si rolle.

Til dømes har dei fleste aviser reglar som seier at journalistar som skriv om næringsliv ikkje bør ha aksjer.

 

Så inntil denne praksisen opphøyrer så kjem ikkje eg til å bestille ting frå webshopar som eg ikkje veit er seriøse.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-02-01 18:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-01 18:43, quickerz skrev:

Kikket litt på innleggene til khosethl, og jeg skjønner ikke helt hvordan det er villedende reklame, når det som blir oppgitt er priser og hvor man får kjøpt produktene som blir etterspurt.


 

skal vi se,,,du skjønner ikke at det er villedende reklame når daglig leder i en bedrift utgir seg for å være kunde i den samme bedriften og sprer reklame for denne i offentlige forum? merk deg ordene "utgir seg for å være kunde"

 

du skjønner ikke at det er villedende reklame at daglig leder og en ansatt poster svar til hverandre,,,later som om de er kunder og skryter av sjappa og produktene og prisene der?

 

Quote:


Tror heller det er KJ3LL som har et problem med netconnection??


 

ja det har du helt rett i,,,etter at jeg oppdaget hvilke midler de tydligvis må ty til for å få solgt noe og hvordan de skruppelløst rundlurer folk for å oppnå dette har jeg STORE problemer med netconnection

 

og en siste kommentar til deg "quickerz",,,det faktum at du faktisk forsvarer netconnection i denne saken og at du selv har registrert deg som ny bruker i dag gjør meg rimelig overbevist om at du er en av netconnection gutta i ny forkledning som gjør et desperat forsøk på å fraskrive seg ansvar,,,

Lenke til kommentar

Det er svært beklagelig at slike ting skjer. Skal ikke ta stilling til denne konkrete saken, men en seriøs bedrift ville selvsagt ikke poste "reklame" under falskt flagg på denne måten.

 

Tror nok ikke at dette er første gang dette skjer på forumet, og slike ting skjer også andre steder. Om jeg ikke husker feil, ble administrerende direktør i QXL avslørt i å poste under falskt navn i forumet til Gibud eller noe slikt, der han skrøt av QXL. Det måtte være rimelig pinlig og flaut for ham, og QXL, da dette ble oppdaget.

 

Foreløpig ser ikke jeg for meg at vi skal gjøre noe med denne konkrete saken, det blir opp til hver enkelt leser å bedømme om bedriften her er seriøs. God reklame for dem er dette neppe.

 

MLW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...