Grasulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som har noen forslag til HK, ram og CPU til rundt 5000 kr? De skal i all hovedsak brukes til gaming, og skal brukes sammen med to 8800 gt'er i sli ( som sannsynligvis byttes senere ) og et X-Fi lydkort. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 CPU RAM HK Burde gjøre susen Hvis du virkelig vil bruke så mye da. Ellers kan du også vurdere AMD eller ett 1156 set up. Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Støtter det hovedkortet SLI? Har gjerne lyst til å beholde de gamle GPU'ene en liten stund til. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jada, opp til 3 kort i SLI Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ut i fra hva jeg fant etter et kjapt google-søk er at P6T støtter både CrossFireX og SLI, men SE-versjonen (den som er linket til) kun støtter CrossFireX. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Åh, beklager det, glemte å nevne at du må crossflashe BIOS en til P6T bios, og vips du har SLI support evt hvis du ikke vil gjøre / risikere det, gå for ett annet HK Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Høres flott ut! Har du noen linker til hvordan jeg går fram for å crossflashe? Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nå har jeg ingen personlige erfaringer med crossflashing av BIOS, men etter det jeg har hørt er det relativt risikabelt, og med en BIOS som ikke fungerer må du sende hovedkortet tilbake til produsenten for en ny BIOS-brikke. I mine øyne burde du heller ta "safe course" og velge et hovedkort som har SLI-støtte ut av boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå