Gå til innhold

lotro pc, gammel pc, vil oppgradere skjerkort for og spille på max :)

Anbefalte innlegg

Har en rigg med asus p5q-pro hk, 4gb reaperx ram, intel dual core 3ghz, standard hd, og radeon hd 4850 skjermkort, win vista 64b, drivere til alt er oppdatert. Det jeg lurer på er hvis jeg kjøper meg et nytt og bra skjermkort vil jeg da slippe lagg i lotr og kunne kjøre på max settings? Eller må jeg oppgradere flere deler? Kjører nå på high og det går ganske seigt, ikke så morro akkurat :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett nytt grafikk kort vil hjelpe veldig vil jeg tro. Hørt at ATI/AMD 4890 skal ta Lotro uten noe problem på max, så du trenger nok ikke og betale all verdens viss du bare vil spille Lotro, så én 68XX vil nok være et bra valg, som du da kan seinere kjøpe et til for crossfire.

Derimot viss du opplever "stuttering" eller hva det no het, sånn at skjerm-bildet stopper i et sekund, eller lignende, så er en SSD en bra investering!

Endret av Covi
Lenke til kommentar

Mener du kan crossfire 4850 med et 4890, men det sterkeste korte vil bli like "dårlig" som det dårligste kortet..Du vil liksom nedgradere 4890 til et 4850.

Jeg tror ikke du kan crossfire et 4850 med 68XX siden det er en helt annen serie.

To 6890 går sammen, og skal skalere veldig bra har jeg hørt, problemet er at to GPU skalerer veldig dårlig i MMORPG, og har ofte veldig lite, til ingen støtte, så du vil ikke merke noe forskjell med det kortet du har no.

Jeg ville investert i enten 6850, eller et 6870.

6850 vil nok holde lenge for Lotro, men for et par hundre lapper mer får du 6870 som er et kort du får veldig mye for pengene.

Endret av Covi
Lenke til kommentar

To 6890 går sammen, og skal skalere veldig bra har jeg hørt, problemet er at to GPU skalerer veldig dårlig i MMORPG, og har ofte veldig lite, til ingen støtte, så du vil ikke merke noe forskjell med det kortet du har no.

huh? Crossfire skalerer dårlig i en hel sjanger?

Tror nok du kommer med litt feilinformasjon her Mr. Covi :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...