fsx v1.1 Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Tror du bør vurdere å kjøpe en Toughbook. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2009/01/panasonic-toughbook-30-rugged-pc.jpg&imgrefurl=http://nexus404.com/Blog/2009/01/29/panasonic-toughbook-19-toughbook-30-rugged-mobile-pcs-get-upgraded/&usg=__c4r9h5NxpRQS85nZ8F8MTXXQPUU=&h=403&w=400&sz=36&hl=no&start=21&sig2=2Fi9PNe6SrKVYiTqyQ4-hg&zoom=1&tbnid=ngob-RfQiHMbUM:&tbnh=128&tbnw=127&ei=8NvZTJXGLcWeOqm3wckJ&prev=/images%3Fq%3DToughbook%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D588%26tbs%3Disch:10,474&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=226&oei=4tvZTP7TO4_qOZyX-OsJ&esq=2&page=2&ndsp=23&ved=1t:429,r:7,s:21&tx=96&ty=32&biw=1366&bih=588 spørs hvor mye den koster Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Man of war 1945 er en evig troller på forumet her. Fatter ikke at folk gidder svare han engang. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Man of war 1945 er en evig troller på forumet her. Fatter ikke at folk gidder svare han engang. Si ha du vil og tro ha du vil Lenke til kommentar
Mr_Fuzzyfossen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vis du ikke får åpnet maskinen kan du bare la være. Vis de er noe løst du hører, er det jo helt klart at du må åpne den. 1) Lev med det 2) Bruk 20-50 kroner på skrujern 3) Lever den til noen som tar betalt for å "fikse" PCer og betal enda mer. Vis man velger 1) Vær forsiktig.. Ødelegger du en vifte i en bærbar så har den ikke veldig mye reserve kjøling --> komponenter begynner og dø. 2) Bruk ikke makt, vær ekstremt forsiktig. Ta gjerne bilder / film underveis så du ser hvordan ting henger sammen, så du ikke har 20 ledninger du ikke aner hvor skal. VÆR FORSIKTIG. Ikke , IKKE , IKKE brukt makt. Vis du er 100% overbesvist om at du MÅ bruke makt, tenk igjen, og igjen før du faktisk bryter noe plastikk. 3) Da er det bare å vente Lykke til! Måtte lese posten 2 ganger for og skjønne hva du mener Spurte en IT ansvarlig på skolen om han kunne hjelpe men faen dette er en skolepc jeg fikk av hjelpemidelsentralen så får jeg for h******* ikke hjelp? Hei. Jeg er og IKT-ansvarlig på en skole. Hvis elever kommer inn med en datamaskin fra hjelpemiddelsentralen, så har jeg rett og slett ikke lov til å åpne den. Det bør ikke du heller gjøre da, men heller spørre om hjelp via hjelpemiddelsentralen. De har som hovedregel at du må selv betale, men noen ganger kan man være heldig å få hjelp fra dem. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Vis du ikke får åpnet maskinen kan du bare la være. Vis de er noe løst du hører, er det jo helt klart at du må åpne den. 1) Lev med det 2) Bruk 20-50 kroner på skrujern 3) Lever den til noen som tar betalt for å "fikse" PCer og betal enda mer. Vis man velger 1) Vær forsiktig.. Ødelegger du en vifte i en bærbar så har den ikke veldig mye reserve kjøling --> komponenter begynner og dø. 2) Bruk ikke makt, vær ekstremt forsiktig. Ta gjerne bilder / film underveis så du ser hvordan ting henger sammen, så du ikke har 20 ledninger du ikke aner hvor skal. VÆR FORSIKTIG. Ikke , IKKE , IKKE brukt makt. Vis du er 100% overbesvist om at du MÅ bruke makt, tenk igjen, og igjen før du faktisk bryter noe plastikk. 3) Da er det bare å vente Lykke til! Måtte lese posten 2 ganger for og skjønne hva du mener Spurte en IT ansvarlig på skolen om han kunne hjelpe men faen dette er en skolepc jeg fikk av hjelpemidelsentralen så får jeg for h******* ikke hjelp? Hei. Jeg er og IKT-ansvarlig på en skole. Hvis elever kommer inn med en datamaskin fra hjelpemiddelsentralen, så har jeg rett og slett ikke lov til å åpne den. Det bør ikke du heller gjøre da, men heller spørre om hjelp via hjelpemiddelsentralen. De har som hovedregel at du må selv betale, men noen ganger kan man være heldig å få hjelp fra dem. skal ikke åpne den men hvorfor sier du at jeg ikke burde åpne den? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 pc har begynt og tulle noe sykt den bærbare som jeg mista i gulvet når jeg slår pc av i dvalemodus så etter noen minutter slår den seg på igjen untat jeg rører noe som helst det er veldig lite strøm i den så slo den i kvalemodus for den ikke skule bli black skjerm (akuratt som man tur ut batteriet) så jeg lurer på hva som er galt? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tror du må finne deg en hobby utenom PC. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå