Benny50000 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har et problem med at det piper fra alle høytalerne jeg kobler til pcen.(Headsett også)Pipingen er ikke konstant, men kommer og går hele tiden. Det var ikke sånn før. Pcen er en par måneder gammel. ... Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sjekk i kontrollpanel for lyd om mikrofoninngang og linjeinngang er aktiv. Har vore borti mange tilfeller der innganger som ikkje er i bruk er slått på og skaper støy. Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Ser ut som at det ikke er problemet! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noko spesielt du gjorde før problemet kom? Oppdaterte drivere eller liknande? Endrer lyden seg etter som PC-en jobber, eller ser det ut til å være heilt tilfeldig? Høyrest det ut som signalstøy? Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Oppdaterte drivere for en kort stund siden faktisk. PS: Fant nettopp ut at lyden stopper når jeg beveger musepekeren:O Edit: Fant ut at pipelyden forsvant hvis jeg bruker koblingen bak. Det betyr at problemet er selve koblingen! Endret 11. november 2010 av Benny50000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå