Moped Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg skal lakere mopeden min. Jeg har gjort det en gang før men fargen ble veldig matt.. Jeg vil ha den skinnede, hvordan får jeg best mulig resultat og evt, hvor skal jeg kjøpe malingen/Hvilken maling? Endret 9. november 2010 av Moped Lenke til kommentar
K-E Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 http://www.mopedportalen.com/forum/topic/63160-lakkeringens-mysterier/ Lenke til kommentar
Erlendcc Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei! Jeg vet ikke hva du har gjort forrige gang du lakkerte, men noe av det viktigste er igrunn å ha en god temperatur der du lakkerer og at det du lakkerer også er litt lunka. Jeg har veldig god erfaring med lakkbokser fra "Motip" som jeg har kjøpt hos mekonomen, så lenge du oppevarer de riktig(ikke la de stå i minusgrader, la de gjerne stå i romtemp). Og ellers har forarbeidet mye å si. Matt ned med veldig fint pussepapir, så grunne(gjerne pusse litt med fint papir på grunninga også", så lakke i varmen og la lakken tørke i litt varme(ikke sollys). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå