Tom&Jerry Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei. Jeg har i det siste fått et problem med photoshop CS3 og windows XP som har vedvart etter at jeg re-installerte photoshop. Som sagt i tittelen "sammarbeider" ikke Photoshop med windows XP. F.eks om jeg ønsker å lagre et ferdigbehandlet bilde og trykker "save as" kommer windows-boksen for lagring av filer opp i kanskje 1 sekund før den forsvinner og photoshop fryses. Det merkelige er at prosessen enda kjøres i windows, men ingenting kan gjøres i programmet. Eneste måten å få avsluttet programmet på er å avslutte prosessen, men da er altså bilde ikke lagret og hele poenget med å sitte i photoshop borte. Ganske merkelig forklart, men det er som "windows-boksen" for lagring av filer gjemmer seg etter 1 sekund og blir usynlig, slik at dette fryser og låser programmet. Har som sagt prøvd re-installering av programmet, uten hell. Hadde vært sykt takknemmelig om noen hadde kommet med forslag og/eller tips til hvordan jeg kan løse problemet. Er ganske avhengig av photoshop, så hele situasjonen er ganske så kjip. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå