tommyjo Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Håper med dette å få tilbake den gamle prisguiden som i mine øyne var MYE bedre. Der fikk man "rullgardin" knapper med flere valgmuligheter slik at det var lettere å finne frem til det produktet man ønsket. Ja, designet og hovedkategoriene ser penere ut, men jeg påstår at det er mye enkere med de knappene som var før enn å måtte scrolle sev nedover og huke av mye dusteting på menyen på venstre side. Spørsmål til HW. Er det noe mulighet for at dere går tilbake til gamlemåten hvis flere brukere ønsker det? Ser det allerede er opprettet flere tråder med lignende emne fra mange frustrerte brukere. Dette er noe som bør tas til etteretning. Forandring fryder, men ikke bestandig.... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg er enig i at den gamle prisguiden var lettere å bruke Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Enig. Om det ser pent ut er i mine øyne ubetydelig sammenlignet med brukervennlighet. For meg virket den gamle prisguiden langt mer intuitiv. Lenke til kommentar
hansam Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er så riktig. If it works, DON'T FIX IT. Jeg er en åpent suttrende og sytende person av natur. Og den nye prisguiden har vært MYE kilde til frustrasjon og aggresjon. Jeg er allergisk mot "personalized menues" og alt som ligner på det at jeg får fullstendig spader av den nye prisguiden. At jeg ikke finner noe som helst hjelper heller ikke. Her er mitt hovedproblem: Det er ALT for få innvalg og ALT for mange på-følgende valgmuligheter. Jeg VET hva jeg leter etter. Jeg vil velge alle innvalg først! Så vil jeg bare scrolle i listen over resultat. Jeg vil anbefalle å gå tilbake til den gamle/bygge på den gamle. Eller legge ned hele tjenesten. Det oppgulpet som serveres nå er ikke bruk'anes til boosting av nettrafikk en gang. Min subjektive mening som forbruker. 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bruker heller prisjakt.no nå for tiden. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Prisjakt.no er den nye kongen Prisjakt.no støtter kreftforeningen og gir 50 øre pr. nytt FB medlem Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Enig. Bruker kun den gamle prisguiden. (Hver gang jeg prøver å bruke den nye, vender jeg tilbake til den gamle...) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den gamle var best, og duger fortsatt på en del punkter. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Den gamle var best, den nye er ubrukelig og har omtrent like stor verdi som brukt dasspapir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg