Gå til innhold

Svar på denne alle som savner den gamle prisguiden

tommyjo

Anbefalte innlegg

Håper med dette å få tilbake den gamle prisguiden som i mine øyne var MYE bedre.

Der fikk man "rullgardin" knapper med flere valgmuligheter slik at det var lettere å finne frem til det produktet man ønsket.

Ja, designet og hovedkategoriene ser penere ut, men jeg påstår at det er mye enkere med de knappene som var før enn å måtte scrolle sev nedover og huke av mye dusteting på menyen på venstre side.

Spørsmål til HW. Er det noe mulighet for at dere går tilbake til gamlemåten hvis flere brukere ønsker det? Ser det allerede er opprettet flere tråder med lignende emne fra mange frustrerte brukere. Dette er noe som bør tas til etteretning.

Forandring fryder, men ikke bestandig....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så riktig. If it works, DON'T FIX IT.

Jeg er en åpent suttrende og sytende person av natur. Og den nye prisguiden har vært MYE kilde til frustrasjon og aggresjon. Jeg er allergisk mot "personalized menues" og alt som ligner på det at jeg får fullstendig spader av den nye prisguiden. At jeg ikke finner noe som helst hjelper heller ikke.

Her er mitt hovedproblem: Det er ALT for få innvalg og ALT for mange på-følgende valgmuligheter. Jeg VET hva jeg leter etter. Jeg vil velge alle innvalg først! Så vil jeg bare scrolle i listen over resultat.

Jeg vil anbefalle å gå tilbake til den gamle/bygge på den gamle. Eller legge ned hele tjenesten. Det oppgulpet som serveres nå er ikke bruk'anes til boosting av nettrafikk en gang.

Min subjektive mening som forbruker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
  • Opprett ny...