Nux Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hei, Jeg lurte på om dere vet om noen "profosjonelle" musikk program, da mener jeg ikke sånne program som har ynnebygd tromme lyd(basics som Musicdj..osv) Selv har jeg ikke mic, eller profosjonelt utstyr, ja jeg vil ikke bruke et program som jeg må spille inn lyder selv. Jeg liker enkelig ikke "Musikk", jeg liker bare å lage melodier jeg liker, altså profosjonelle melodier som blir spilt i filmer, spill..div er det mulig å lage sånne i et musikk lagings program? Er bare 13-14år. og går det ann å lage så gode melodier som: (Skru opp til 0.54 sec) kom med innspill Endret 10. november 2010 av Crawford12 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det går ikke ann å lage melodier som i den videoen uten mange års musikalsk erfaring, gode musikere og studioutstyr. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 OMG, men finnes det et program som ihvertfall klarer å lage profosjonelle melodier enn sånne søppel melodier som er bygd opp av korte melodier.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Søk etter Digital audio workstation (daw) eller music sequenser, så vil du finne mange alternativer. Men du trenger nok noen år med trening før du klarer å få opp med noe som ligner musikken du viser til. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kjøp deg et brukbart og billig keyboard på Finn.no Skal du lære deg å lage melodier så mistenker jeg at det vil bli betydelig vanskeligere i et dataprogram enn det vil være om du bruker et instrument. Kjøper du et OK keyboard så vil du kunne velge mellom hundrevis av instrumenter og du kan stort sett spille akkurat hva du vil så lenge du har ferdighetene til det. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kort svar: http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_audio_workstation Litt lengere svar: Lykke til, dersom du har masse talent og tålmodighet så kan du vel kanskje bli en ny Hans Zimmer. Ville dog ikke holdt pusten. Tror egentlig Basusjernet har løsninga for deg, sånn helt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå