AKIversen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 N'gog for kuyt, hadde vært et bedre valg, MEN NEI den strutesfaenskapen avv en manager klarer å sette utpå en SUGEN defansiv midtbane Har aldri vært en fan av Hogdson, og det ser ikke ut som om jeg kommer til å bli det heller YNfWA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Drittkamp, jeg fuckings viste det. Hodgson er temmelig merksnodig type igrunn. Meireless ut og Jojo inn? Så Kuyt ut for fuckings Poulsen når vi trenger mål?? Og avslutter hele greia med å sette inn uerfaren spiller kontre N'Gog! Fuck me. Spesielt siden vi så hvordan lage ble forbedret med N'Gog inn mot Bolton. Mye dritt idag(spillere, passninger og trener) men om resultatene av kampene som fremdeles er aktiv holder seg, ligger Liverpool fremdeles ''greit'' an. Men da må vi for FAEN meg vinne på bortebane! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Retter hatet mitt mot Poulsen og Hodgson nå. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. 2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva er det å si som ikke har blitt nevnt før? Vi taper, mest pga Hodgson. Jeg går på sterke smertestillende for tiden, men jeg skjønner ikke Hodgson fremdeles. Håper vi ser endringer i klubben fortest mulig, for dette er en skam. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Haha, dere har virkelig bare to fotballspillere. Hvor mange ganger skal Torres og Gerrard redde dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 3. Reina. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg vil ikke skylde det på Roy i dag, men på spillerene. Vi åpner kanon, ikke bare pga målet, men det meste er bra. Så får vi en haug med idiotide dommeravgjørelser i fleisen, spillerene blir provoserte og vi spiller som dass resten av kampen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kyrgiakos og Cole angivelig ute. Da håper og tror jeg på samme 11 som mot Chelsea. Særdeles viktig kamp der vi må ta 3p for å vise at vi for alvor vil være med å kjempe i toppen, ellers kan vi fort rase nedover igjen. I morgen blir en vitkig test for å bevise om vi er på vei opp, eller om det vi blant annet så mot Chelsea var et blaff. SWP både håper og tror jeg er bullshit. Dessuten passer han ikke inn i profilen til NESV og Commoli (mtp. alder og lønnskrav). Blaff it was. Hogdson back to basic og Liverpool dørgende kjedelige igjen. Fuck me. Hei Game, dette var flatterende Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ned på jorda igjen, jeg er ihvertfall ikke overraska. Gidder ikke å brøle ut hvor jævlig forbanna jeg er i dag igjen, men fytti helvete så tragisk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg synes vi skal kjøpe en venstreback som har lyst til å spille venstreback og ikke spiss. Konchesky var ikke i bildet en gang når Wigan scorte. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så ikke kampen, så fullt mulig Wigan var heldig, men det må være litt skremmende at Gerrard og Torres scorer alle målene (og assistene) deres? Uansett, 1-1 borte mot Wigan er ingen krise for dere. Ser jo mye bedre ut nå enn for et par uker siden når dere ble utspilt av Blackpool. Hvordan gjorde Tom Cleverly det? Om noen gidder å gi en kort rapport Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Konchesky er faktisk tregere en meg selv og slår dårligere innlegg en Kuyt. For ei jævla bøtte med dritt. Tom var relativt god gjennom hele kampen, men fikk aldri til noe mot Kelly. Når han bytta side var han mye bedre. Endret 10. november 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så ikke kampen, så fullt mulig Wigan var heldig, men det må være litt skremmende at Gerrard og Torres scorer alle målene (og assistene) deres? Uansett, 1-1 borte mot Wigan er ingen krise for dere. Ser jo mye bedre ut nå enn for et par uker siden når dere ble utspilt av Blackpool. Hvordan gjorde Tom Cleverly det? Om noen gidder å gi en kort rapport Vi var heldige Ble pissa på i 70 min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så ikke kampen, så fullt mulig Wigan var heldig, men det må være litt skremmende at Gerrard og Torres scorer alle målene (og assistene) deres? Uansett, 1-1 borte mot Wigan er ingen krise for dere. Ser jo mye bedre ut nå enn for et par uker siden når dere ble utspilt av Blackpool. Hvordan gjorde Tom Cleverly det? Om noen gidder å gi en kort rapport Tror du misforstår game, det var flatternede at det endte uavgjort, Wigan var klart best. Mye på grunn av at Liverpool bare lå i defansiv posisjon. Men ja, er 5 poeng opp til 4.plass, ikke direkte krise. Men Liverpool trenger forsterkninger, benken i seg selv idag var latterlig. Tom gjorde en god rolle, kom ofte til (gode)innlegg, a gem in a makeing. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Liverpool virket slitne spør du meg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Først virket de veldig motivert, så slitene ja. Eller om de bare mistet motet, så ivertfall ut som selvtilitten forsvant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Wigan vinner vel? Eg tok feil.... Sorry.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er greit. Vi er vant med det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har fortsatt ikke kommet over at Jovanovic og N'Gog ble sittende på benken i går. Hinsides all fornuft. Vi setter in Poulsen og Shelvey og har en periode 4 sentrale midtbanespillere på banen. Når Meireles (som det er idiotisk å bruke på kanten) måtte ut, hadde det vel vært mye bedre å sette inn Jova og flytte Maxi over til høyre. Hvertfall så lenge Hogdson sverger til 4-4-2 eller 4-4-1-1 som i utgangspunktet er utdaterte formasjoner. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er 4-4-2 utdatert? Jeg var for å sette på Shelvey, men han lykkes ikke på den måten som jeg håpet. Ikke så rart, når man så hvordan resten av laget spilte. Paulson on the other hand... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå