Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg er for fair play og lokalpatriotisme. Og supportere som støtter opp om laget uansett motgang eller medgang.

Og jeg liker supportere som viser at det er fotballen de bryr seg om, og ikke å gjøre seg selv til latter ved å starte slosskamper (og ellers usportsligheter) og trave inn i en by med bannere hvor de skriver at de hater byen. Jeg trodde da vitterlig det var laget man rivaliserte med?

Er enig når det kommer til slosskamper, men jeg mener at det ligger litt i rivaliseringen med by hat osv. Brann - VIF feks. er jo hovedsaklig et rivaloppgjør pga. det er mellom de to største byene i Norge. Og hver sesong kommer det et hundretalls VIF supportere til Bergen og synger om hvordan de hater byen, akkurat som vi gjør det samme i Oslo. Eller som når Sogndal spillere ligger å ruller for å drøye tid og vi synger om at de skal kjøres hem med traktor. Syns dette er litt av sjarmen i et lite land som Norge. Dette føler i alle fall jeg, som har fått tatt og føle på akkurat denne rivaliseringen som jeg elsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kara skal ikke gå for mer enn 15 mill. Noe annet vil være totalt misbruk av markedet. Akkurat som med Tettey som ble solgt for alt for mye...

 

Nøyaktig hvem er det som misbruker markedet når en spiller går for en pris som du synes er for høy? Kjøper? Selger?

 

Jeg trodde man hadde tatt denne diskusjonen i denne tråden for veldig kort tid siden. Rart det fortsatt er noen som ikke skjønner hvordan et marked fungerer, og hvorfor endelig pris alltid er riktig pris.

Lenke til kommentar

Kara skal ikke gå for mer enn 15 mill. Noe annet vil være totalt misbruk av markedet. Akkurat som med Tettey som ble solgt for alt for mye...

 

Nøyaktig hvem er det som misbruker markedet når en spiller går for en pris som du synes er for høy? Kjøper? Selger?

 

Jeg trodde man hadde tatt denne diskusjonen i denne tråden for veldig kort tid siden. Rart det fortsatt er noen som ikke skjønner hvordan et marked fungerer, og hvorfor endelig pris alltid er riktig pris.

 

Har ikke fulgt med slavisk i denne tråden. Hvilken side ble det diskutert?

Lenke til kommentar

Nå er det ikke TIL som har uttalt noe om denne prisen, men agenten som er ansvarlig for salget. Det er logisk at prisen kan bli høy når spilleren har lang kontrakt og det er mange interesserte klubber. Jeg tror ikke noen i TIL har tro på 50 millioner for Kara, økonomien er dårlig nok til at de mest sannsynlig vil godta alt over 20 millioner.

Lenke til kommentar

Direkte flaut å se TIL gi fra seg seieren så lett. På 2-0 ble spillerne for trygge og slappet for mye av. Sånt blir lett å utnytte av et godt lag som Lillestrøm. Igjen viser det seg at TIL ikke har sjangs på gull så lenge de ikke forbedrer seg på bortebane.

 

Eneste gode med denne kampen er at Drage fortsetter herjingen, og at vi heldigvis har en ny høyreback i Thomas Holm. Føler meg langt tryggere med han enn Norbye der.

Lenke til kommentar

Perfekt fotballdag i går (igjen!). Brann tar nok et bra steg i en allerede imponerende sesong, og RBK er ute av CL. Håper inderlig de ryker ut av EL umiddelbart, slik at de mister et stort jafs av seeding-poengene sine før neste år. Konkurranseforspranget til RBK blir mindre og mindre. :)

Lenke til kommentar
Uansett har ikke Brann en dritt i Europa å gjøre. Det har dere vist.

 

Kjempelogikk. Det blir som at jeg skulle si at RBK aldri har hatt noe i Europa å gjøre pga Quarabaq og Plzn. Eller å påpeke at Brann er det eneste laget i Norge som har kommet se videre fra EL-gruppespill, og at RBK ikke har den fjerneste mulighet for det i år.

 

Jeg skjønner du fortsatt av en eller annen grunn er hissig for at ikke alle nordmenn digger "Hele Norges RBK" i Europa, men kanskje det vil berolige deg om jeg sier at jeg holder med AaFK og godset i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rosenborg er vel i play off til EL, er de ikke? Hvordan kan de ikke ha den "fjerneste mulighet"?

 

Jeg synes du bare kommer med helt idiotiske utsagn til tider, og som deg, er jeg i mot laget ditt. Om dere lykkes ET år betyr ikke at dere klarer å holde dere der oppe lenge. Før eller senere mister dere spillere og er fortapt når de viktige kampene kommer. Det så vi da med Helstad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...