Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ikke tro folk forsto poenget? Jeg sier ikke at RBK MÅ vinne serien vært år. Det jeg sier er at at vi HÅPER det ikke blir Molde samme hva. Man unner ikke erkefienden sin en dritt. Kanskje det er kun United supportere som synes City skal vinne?

Du kan ikke sammenligne det. Jeg skjønner igrunn ikke hvorfor trøndere, hater moldensere? Byene er ikke i nærheten av hverandre, det blir liksom bare en erkefiende som RBK fansen har valgt ut helt random.

Lenke til kommentar

Det å ha et fiendebilde av rivaliserende klubber blir litt fjortis.

Det er stas med rivalisering, lokalpatriotisme og litt skadefryd over motstandere som sliter, men dersom man er så anti at man ikke evner å se gode kvaliteter ved motstandere eller å unne de framgang når de har gjort seg fortjent til det blir litt vel barnslig.

Jeg gosser meg over at VIF og RBK sliter, men jeg syntes da det var stas de tidene (langt bak i tiden) da RBK gjorde det bra i Champions League.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er for fair play og lokalpatriotisme. Og supportere som støtter opp om laget uansett motgang eller medgang.

Og jeg liker supportere som viser at det er fotballen de bryr seg om, og ikke å gjøre seg selv til latter ved å starte slosskamper (og ellers usportsligheter) og trave inn i en by med bannere hvor de skriver at de hater byen. Jeg trodde da vitterlig det var laget man rivaliserte med?

Den som vinner TL har fortjent det, fordi det laget rett og slett har fått best resultater.

I forhold til denne rivaliseringen og hatet ditt, Emils1, så kan du lese denne artikkelen om du vil (og ta det med ro, linken er faktisk fra Adressa).

Endret av Samara
Lenke til kommentar

Det er stas med rivalisering, lokalpatriotisme og litt skadefryd over motstandere som sliter, men dersom man er så anti at man ikke evner å se gode kvaliteter ved motstandere eller å unne de framgang når de har gjort seg fortjent til det blir litt vel barnslig.

Jeg gosser meg over at VIF og RBK sliter, men jeg syntes da det var stas de tidene (langt bak i tiden) da RBK gjorde det bra i Champions League.

Det jeg prøver å si. Jeg liker når Molde sliter i serie og hater når de gjør det bra, men i CL så holder jeg med alle norske lag

Lenke til kommentar

Det jeg prøver å si. Jeg liker når Molde sliter i serie og hater når de gjør det bra, men i CL så holder jeg med alle norske lag

Du er sikkert en bra kar! :thumbup:

Liker bare ikke hat mentaliteten til enkelte andre. Vil ikke legge skyld på noen av sidene, men jeg syntes det var skammelig i fjor da det ble kastet ølglass og diverse mellom RBK og MFK suportere. For voksne folk å oppføre seg på en slik måte er skammelig. Som sagt så legger jeg ikke skyld på hverken MFK eller RBK, men jeg liker ikke denslags.

Lenke til kommentar

Lure på om TIL klare å få 50 mill. for Kara

Det er helt på trynet om de får så mye. Hvorfor henger ikke prisene på greip i det hele tatt? Moa gikk for 11, er virkelig Kara nesten fem ganger viktigere for TIL enn det Moa var for VIF? Eller er han fem ganger bedre?

Lenke til kommentar

Kara skal ikke gå for mer enn 15 mill. Noe annet vil være totalt misbruk av markedet. Akkurat som med Tettey som ble solgt for alt for mye...

Forresten, Olum. Moa kunne gått for mer, men nå må man snart slutte å sammenligne alle norske overganger (og rykter) med prislappen på Moa. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...