Emils. Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Tvert imot. Molde fortjener det faktisk. har vel ingenting med det å gjøre. Vi unner ikke dere en dritt samme hva. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvorfor skal ikke Molde få lov til å ta seriegull? Skal de liksom senke nivået sitt for ikke å vinne nå da? Dere må skjønne og håpe at det er dere som skal bli bedre, og ikke andre lag som skal svekkes. ...aaaaaand scene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Dersom Molde vinner serien, så har de fortjent det. Samme gjelder for alle andre lag. EOD. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Skulle ikke tro folk forsto poenget? Jeg sier ikke at RBK MÅ vinne serien vært år. Det jeg sier er at at vi HÅPER det ikke blir Molde samme hva. Man unner ikke erkefienden sin en dritt. Kanskje det er kun United supportere som synes City skal vinne? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Skulle ikke tro folk forsto poenget? Jeg sier ikke at RBK MÅ vinne serien vært år. Det jeg sier er at at vi HÅPER det ikke blir Molde samme hva. Man unner ikke erkefienden sin en dritt. Kanskje det er kun United supportere som synes City skal vinne? Du kan ikke sammenligne det. Jeg skjønner igrunn ikke hvorfor trøndere, hater moldensere? Byene er ikke i nærheten av hverandre, det blir liksom bare en erkefiende som RBK fansen har valgt ut helt random. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Man unner ikke erkefienden sin en dritt. Jeg trodde man måtte unne dem suksess i Europa. Du klikker jo dersom man ikke gjør det. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nå snakker vi i seriesammenheng og norsk generelt. Norge er ikke Europa pdd så det er ikke et tema Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så med andre ord unner man erkefienden sin i det minste noe dritt i motsetning til ikke en dritt da man ønsker at de lykkes i e-cup? Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det å ha et fiendebilde av rivaliserende klubber blir litt fjortis. Det er stas med rivalisering, lokalpatriotisme og litt skadefryd over motstandere som sliter, men dersom man er så anti at man ikke evner å se gode kvaliteter ved motstandere eller å unne de framgang når de har gjort seg fortjent til det blir litt vel barnslig. Jeg gosser meg over at VIF og RBK sliter, men jeg syntes da det var stas de tidene (langt bak i tiden) da RBK gjorde det bra i Champions League. 3 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Jeg er for fair play og lokalpatriotisme. Og supportere som støtter opp om laget uansett motgang eller medgang. Og jeg liker supportere som viser at det er fotballen de bryr seg om, og ikke å gjøre seg selv til latter ved å starte slosskamper (og ellers usportsligheter) og trave inn i en by med bannere hvor de skriver at de hater byen. Jeg trodde da vitterlig det var laget man rivaliserte med? Den som vinner TL har fortjent det, fordi det laget rett og slett har fått best resultater. I forhold til denne rivaliseringen og hatet ditt, Emils1, så kan du lese denne artikkelen om du vil (og ta det med ro, linken er faktisk fra Adressa). Endret 1. august 2011 av Samara Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lure på om TIL klare å få 50 mill. for Kara Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det å ha et fiendebilde av rivaliserende klubber blir litt fjortis. Det er stas med rivalisering, lokalpatriotisme og litt skadefryd over motstandere som sliter, men dersom man er så anti at man ikke evner å se gode kvaliteter ved motstandere eller å unne de framgang når de har gjort seg fortjent til det blir litt vel barnslig. Jeg gosser meg over at VIF og RBK sliter, men jeg syntes da det var stas de tidene (langt bak i tiden) da RBK gjorde det bra i Champions League. Det jeg prøver å si. Jeg liker når Molde sliter i serie og hater når de gjør det bra, men i CL så holder jeg med alle norske lag Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Med tanke på hvor ræva tippeliga-fotball har vært i år fortjener denne ligaen Molde på topp. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det å ha et fiendebilde av rivaliserende klubber blir litt fjortis. Det er stas med rivalisering, lokalpatriotisme og litt skadefryd over motstandere som sliter, men dersom man er så anti at man ikke evner å se gode kvaliteter ved motstandere eller å unne de framgang når de har gjort seg fortjent til det blir litt vel barnslig. Jeg gosser meg over at VIF og RBK sliter, men jeg syntes da det var stas de tidene (langt bak i tiden) da RBK gjorde det bra i Champions League. Det jeg prøver å si. Jeg liker når Molde sliter i serie og hater når de gjør det bra, men i CL så holder jeg med alle norske lag Du er sikkert en bra kar! Liker bare ikke hat mentaliteten til enkelte andre. Vil ikke legge skyld på noen av sidene, men jeg syntes det var skammelig i fjor da det ble kastet ølglass og diverse mellom RBK og MFK suportere. For voksne folk å oppføre seg på en slik måte er skammelig. Som sagt så legger jeg ikke skyld på hverken MFK eller RBK, men jeg liker ikke denslags. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen reagerer fysisk også, men det gjelder jo ikke alle. Om rivaliseringen kun er i hodene så er det sunn rivalisering. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 FFK-profil solgt til FCK. Da går nok Celso til VIF. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Litt vanskelig å se om du er seriøs, da ironi ikke lyser gjennom på forum og du bruker liten skrift så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke deg men la oss si du er seriøs - hva begrunner du Borges til VIF med? D: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 1. Jeg trodde Celso ville ende opp i FCK, nå ser det mer svart ut. 2. VIF har gjort sport i å hente alle RBK ryktes å være i kontakt med. 3. Vi har en evneveik nisse av en sportsdirektør som er på ferie midt i transfervinduet. Derfor er konklusjonen at Celso ender opp i VIF. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Lure på om TIL klare å få 50 mill. for Kara Det er helt på trynet om de får så mye. Hvorfor henger ikke prisene på greip i det hele tatt? Moa gikk for 11, er virkelig Kara nesten fem ganger viktigere for TIL enn det Moa var for VIF? Eller er han fem ganger bedre? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kara skal ikke gå for mer enn 15 mill. Noe annet vil være totalt misbruk av markedet. Akkurat som med Tettey som ble solgt for alt for mye... Forresten, Olum. Moa kunne gått for mer, men nå må man snart slutte å sammenligne alle norske overganger (og rykter) med prislappen på Moa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå